3 клас. Дистанційно з 14 лютого 2023 року.
14.02
Предмет | Тема | Завдання |
математика | Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень | |
укр мова | РМ « Мій робочий день» | |
укр мова | Що я знаю\умію? | |
фізкультура | Організаційні вправи. Вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра |
15.02
Предмет | Тема | Завдання |
ядс | У чому сила подорожника? | С 50 |
математика | Письмове віднімання чисел з переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень | С 69 (10), с 70 (14) |
укр мова | Узагальнення і систематизація знань з теми «Слово. Частини мови. Числівник» Діагностувальна робота | |
ядс | Прочитай комікс і поміркуй. «Що таке справедливість? | С 51 |
16.02
Предмет | Тема | Завдання |
ядс | Перевір себе | С 52 - 53 |
ядс | Перевір себе | С 54 - 55 |
ядс | Узагальнення і систематизація знань. Діагностувальна робота | |
математика | Діагностувальна робота | |
інформатика | Як перетворити текст на таблицю? |
17.02
Предмет | Тема | Завдання |
укр мова | Аналіз діагносту вальної роботи.Займенник. Редагування тексту | С 38 - 39 |
мистецтво | У світі реального тауявного. Фантазії. Слухання:М. Стешон лірична фантазія»Калинонька», «Українська в'язанка», В. Джозеф «Фантазія»Виконання «Щебетала пташечка» ( українська народна пісня) | |
мистецтво | У світі реального та уявного. Стилізація. Створення іграшки – фантастичної тварини | пластилін |
фізкультура | Організаційні вправи. Вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра |
20 лютого
Предмет | Тема | Завдання |
ядс | Г. Остапенко «Аварія» | С 56 - 58 |
математика | Час. Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел | С 75 ( 8, 9) |
укр мова | Особові займенники «Тоніно, якого ніхто не бачив» ( за Дж. Родарі) продовження | С 42 - 43 |
фізкультура | Організаційні вправи. Вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра | |
ядс | Що приховує яблуко? | С 59 - 60 |
23.02 2023
Предмет | Тема | Завдання |
ядс | Що приховує довкілля? | |
ядс | Що приховує довкілля? Виготовлення настільної гри «Веселі цвяхи» | |
ядс | Прочитай комікс і поміркуй «Як можна долати страх виступів перед класом?» | С 63 - 65 |
математика | Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами | С82 (9) |
інформатика | Як із зображення зробити ілюстрацію? |
24.02.2023
Предмет | Тема | Завдання |
укр мова | Діагностувальна робота « Займенник» | |
мистецтво | Картини з виставки. Сюїта. Слухання: М. Мусорський сюїта для фортепіано «Картини з виставки» | |
мистецтво | Картини з виставки. Художній музей. Віртуальна екскурсія «Лувр» Зображення або ліплення фантастичного персонажа | Зобразити фантастичного персонажа |
фізкультура | Організаційні вправи. Вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби та бігу. Лазіння по гімнастичній лаві. Рухлива гра |
08.05
Предмет | Тема | Завдання |
ЯДС | Яку людину називають гідною? | |
Математика | Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Частини» | С 124 №12 |
Укр мова | Розвиток мовлення. Текст - міркування | С 110 - 111 |
Фізкультура | Організаційні та загальнорозвивальні вправи з предметами. Вправи з малим м'ячем | |
ЯДС | Яку людину називають гідною? | С 59 зош |
09.05
Предмет | Тема | Завдання |
Математика | Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел | С203 №10 |
Укр мова | Що я знаю\умію | |
Укр мова | Що я знаю\умію | С 111 |
Фізкультура | Організаційні та загальнорозвивальні вправи з предметами. Вправи з малим м'ячем |
Німецька мова
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова;
** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
14.02 | Корисно чи ні? | В.2(с.105)*, в.1(с.105)*** |
15.02 | Поради для правильного харчування | В.3(с.105)** |
17.02 | Поради для правильного харчування | В.6(с.106)** |
24.02 | Повторення. Діагностувальна робота. | Виконати діагностувальну роботу |
Дата | Тема | Завдання | Прим. |
09.05 | Ми дбаємо про природу | В.1 (с.132)*** |
Коментарi