4 клас. Дистанційно з 8 по 25 січня 2021 року.
Класний керівник: Подольна К.Ф.
ПОНЕДІЛОК 11.01.2021 | |||
Літературне читання | Життя і творчість О.Довженка. О.Довженко «Зачарована Десна» | Прочитати с.103-106 | Вміти: виразно читатипереказувати прочитане, дати відповіді на запитання с.106 |
Математика | Множення одноцифрових чисел на багатоцифрові. Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня.задачі на сумісні дії | №567-573 опрацювати №574-575 виконати | Вміти: виконувати дію множення одноцифрових чисел на багатоцифрові.. |
Українська мова | Прикметники – антоніми, прикметники – синоніми. Вживання прикметників в прямому та переносному значннях | впр. 175-177 опрацювати впр. 178 виконати | Знати: вмітивизначати прикметники-синоніми і антоніми |
Я у світі | Вчимося любити свою Батьківщину. Україна -незалежна,демократична,правова держава. Конституція України. | Опрацювати с.82-85, 90 | Знати: Конституція України |
ВІВТОРОК 12.01.2021 | |||
Літературне читання | Життя і внутрішній світ героя твору. О.Довженко «Зачарована Десна» | Прочитати с. 106-109 | Вміти: виразно читати і переказувати прочитане. Знати відповіді на запитання за текстом с.109 |
Математика | Площа фігури.Квадратний сантиметр.Задачі, аналогічні до задач на спільну роботу | №576-580 опрацювати №581,582 | Вміти: виміровати площу фігур |
Українська мова | Уживання прикметників у художніх і науково-популярних текстах Усний переказ тексту. | Впр. 179-181 опрацювати Впр. 182 виконати | Вміти: визначати прикметники у художніх і науково-популярних текстах |
Природознавство | Євразія – найбільший материк | с.55-57 опрацювати | Знати: розташування на фізичній карті півкуль материка Євразія |
СЕРЕДА 13.01.2021 | |||
Літературне читання | О.Довженко Спомини про дитинство. Створення сценарію кінофільму | с.109 самостійна робота | Вміти : сворити самостійно сценарій фільму за прочитаним твором с.109. Оформити пандбук |
Математика | Правило обчислення площі прямокутника та його застосування. Знаходженя вразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу. | №583-590 опрацювати №591,592 виконати | Вміти: обчислювати площу прямокутника |
Українська мова | Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами та числами. | Впр.183-185 опрацювати Впр.186 виконати | Вміти: змінювати прикметники за родами і числами |
ЧЕТВЕР 14.01.2021 | |||
Українська мова | Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками в однині і множині.Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний | Впр.187-189 опрацювати впр.190 виконати | Вміти: відмінювати прикметники |
Природознавство | Рослинний і тваринний світ Євразії | с.57-62 опрацювати текст. | Знати. Рослинний і тваринний світ Євразії |
Інформатика | Списки. Послідовні списки у текстах | Вміти: створювати списки у текстах | |
Основи здоров'я | Туберкульоз і СНІД, фороби.що набули соціального значення | Знати: як захистити себе від небезпечних хвороб | |
П'ЯТНИЦЯ 15.01.2021 | |||
Математика | Обчислення площі прямокутника. Розв'язування задач. Пов'язаних із площею прямокутника. | №593-601 опрацювати | Знати: як обчислювати площу прямокутника |
Образотворче мистецтво | Зображення явищ природи.глибини простору в пейзажі.засоби створення художнього образу в пейзажі. | Виконати композицію «Морські фантазії» ( гуаш або акварельні фарби) | |
Трудове навчання | Робота з сучасними штучними матеріалами: пластик, поролон, синтепон, синтетична вата. | Виготовити поробку зі штучного матеріалу ( власна ) | |
СУБОТА 16.01.2021 | |||
Математика | . | №593-601 опрацювати | Знати: як обчислювати площу прямокутника |
Образотворче мистецтво | Свідомий вибір формату. Положення аркуша, межі сламу простору( вище. Нижче на аркуші) | Виконати композицію «Караван у пустелі» ( гуаш або акварельні фарби) | |
Трудове навчання | Робота з сучасними штучними матеріалами: пластик, поролон, синтепон, синтетична вата. | Виготовити поробку зі штучного матеріалу ( власна ) |
Іноземна мова (німецька)
Вчитель: Данько С.М.
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова;
** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
11.01 | Шкільне життя. Це моя школа | С.62*, в.2(с.62-63)*** |
13.01 | Це мій клас | С.65*, в.2(с.66)*** |
18.01 | Що де у школі? | С.68*, в.5(с.71)** |
20.01 | Фізкультура – улюблений предмет | С.71*, в.4(с.72)*** |
Музичне мистецтво
Вчитель: Мусенко С.В.
Дата | Тема | Завдання |
13.01. | Музика – це найвиразніша мова. Сібеліус. Фрагмент симфонії « Фінляндія». | Прослухати новорічну пісню Ященка « Новорічна пісенька». |
20.01. | Фольклор і композитор. Чайковський. Фрагмент фіналу Четвертої симфонії. | Прослухати народну пісню « У полі береза стояла». |
Фізична культура
Вчитель: Подольна С.М.
Коментарi