6 клас. Дистанційно з 8 по 25 січня 2021 року.
Класний керівник: Ведмідь С.А.
Українська мова
Вчитель: Ведмідь С.А.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання | Додаткові ресурси |
11.01 | Відмінки іменників. Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку | Опрац. &22, с. 105-106, вик. впр. 223, 224 | Відеоуроки для 6 класу на YouTube каналі Всеукраїнська школа онлайн MON UKRAINE. bit.ly/USO6class |
13.01 | Відмінки іменників. Поділ іменників на відміни і групи | Повтор. .&22, с. 106 - 107, вик. впр. 225 | |
14.01 | РМ Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі. | Опрац. мат.підр., с. 47-48, вик. впр.81, 82 (усно), впр. 84 (план впр.83) | |
15.01 | Відмінювання іменників першої відміни | Опрац. мат підр., с. 108 - 113, вик. впр. 232, 240 | |
16.01 | Відмінювання іменників другої відміни | Опрац. мат підр., с.114 – 116, вик.впр.244, 245 | |
18.01 | Відмінювання іменників другої відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду другої відміни в родовому відмінку | Опрац. мат.підр., с.116 - 121, вик. впр. 246, 254 | |
20.01 | Відмінювання іменників третьої відміни | Опрац. мат підр., с122 – 123, вик.впр.264, 265 | |
21.01 | Відмінювання іменників четвертої відміни | Опрац. мат підр., с. 125 – 126, вик.впр.271, 273 | |
22.01 | Відмінювання іменників, що мають форму лише множини | Опрац. мат підр., с. 132 – 134, вик.впр.292, 293 |
Українська література
Вчитель: Ведмідь С.А.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання | Додаткові ресурси | |
12.01 | В.Винниченко. Дитинство письменника. «Федько – халамидник». Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками | Читати підр., с.78 - 80, відп. на пит., Виписати визначення «портрет» | ||
14.01 | Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість | Читати підр., с. 80 - 99, відп. на пит, після тексту | ||
19.01 | Роль художніх засобів у творі. Портрет, пейзаж, діалоги у творі | Вик.завд. 1, с.99 (заповнити таблицю) | ||
21.01 | Позакласне читання. В.Винниченко «Кумедія з Костем» | Прочитати твір В.Винниченка «Кумедія з Костем» | Читати онлайн |
Зарубіжна література
Вчитель: Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
12.01 | Антон Павлович Чехов (1860 — 1904). «Хамелеон», «Товстий і тонкий». | Читати і знати зміст оповідань. |
13.01 | Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А. П. Чехова. Діалог як основна форма розкриття сюжету. | Записати,які негативні риси людини викриває Чехов у оповіданнях. |
19.01 | Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви. | Виписати із підручника, що таке художня деталь, підтекст. |
20.01 | А. П. Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті. Гумор, іронія, художня деталь, підтекст. | Здійснити віртуальну екскурсію в музей Чехова у Ялті. |
Іноземна мова (німецька)
Вчитель: Данько С.М.
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова, записати у словник;
** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
12.01 | Шкільне життя. На зимових канікулах. | С.105*, в.3(с.105)** |
13.01 | Яке сьогодні число? | С.107*, в.2, (с.107)**- у формі тестового завдання |
14.01 | Знову до школи | В.2(с.110)*** |
19.01 | У якому році? | С.112*, в.5(с.113)*** |
20.01 | О котрій годині? | С.114*, в.2(с.114)**- у формі тестового завдання |
21.01 | Що ти вчора робив? | С.116*, в.4(с.117)*** |
Всесвітня історія
Вчитель: Свищ І.П.
дата | № уроку | Тема уроку | Домашнє завдання |
11.01. 2021р. | №30 | Афіни і Спарта. | Прочитати пар.28. |
15.01. 2021р. | №31 | Велика грецька колонізація. | Прочитати пар.25,с.109-111. |
16.01. 2021р. | №32 | Античні поліси на території України. | Прочитати пар.25,с.111-112. |
18.01. 2021р. | №33 | Суспільне, господарське і побут в Античних полісах на території України. | Прочитати пар.25,с.112-113. |
22.01. 2021р. | №34 | Кіммерійці і скіфи на території України. | Прочитати пар.26. |
Математика
Вчитель: Малюжко Н.В.
Дата | Тема | Завдання |
11.01 | Додатні та від’ємні числа. Число нуль. | Опракцювати параграф 21. Виконати вправи № 929, 933, 934 (письмово). |
12.01 | Координатна пряма. | Опрацювати параграф 22. Виконати вправи № 950, 968, 974 (письмово). |
13.01 | Модуль числа. | Опрацювати параграф 23. Виконати вправи №996, 1003 (письмово). |
14.01 | Модуль числа. | Повторити параграф 23. Виконати вправи №998, 1014 (письмово). |
18.01 | Цілі числа. Раціональні числа. | Опрацювати параграф 24. Виконати вправи № 1049,1059 (письмово). |
19.01 | Порівняння раціональних чисел. | Опрацювати параграф 25. Виконати вправи №1087, 1091 (письмово). |
20.01 | Розв’язування вправ. | Повторити параграфи 23-25. Виконати вправи № 1102, 1105 (письмово). |
21.01 | Розв’язування вправ на застосування поняття раціональних чисел. | Повторити параграфи 23-25 Виконати вправи №1062, 1056 (письмово). |
Біологія
Вчитель: Мокрій О.М.
Дата | Тема | Завдання |
11.01 | Види коренів. Кореневі системи | Опрацювати параграф 24 |
13.01 | Пагін. | Опрацювати параграф 25 |
18.01 | Будова стебла. | Опрацювати параграф 26 |
20.01 | Брунька – вкорочений пагін | Опрацювати параграф 27 |
Географія
Вчитель: Труш І.В.
Дата | Тема | Завдання |
14.01. | Атмосфера . Добовий і річний хід температур | Опрацювати параграф 32, повторити пар. 31. Дати відповіді на питання с. 113,116. Старий пар.19,20 |
15. 01. | Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури | Опрацювати параграф 33. Дати відповіді на питання на с. 120. Ст.. пар.21 |
16.01. | Атмосферний тиск : причини і наслідки його зміни в тропосфері. Вимірювання атмосферного тиску. | Опрацювати параграф 34. Дати відповіді на питання на с. 124. |
21.01. | Практична робота №4 Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою | Опрацювати с. 251,252. Перепесати розв’язки в зошит. Ст.. на с.108, 103 задачі в тексті . |
22.01. | Вітер :причини виникнення , напрямки , сила, швидкість вітру, їх визначення сучасними приладамий візуально. Утворення бризу. | Опрацювати параграф 35. Дати відповіді на питання с.127. Ст.. пар. 23,повт. 22. |
Музичне мистецтво
Вчитель: Мусенко С.В.
Дата | Тема | Завдання |
15.01. | Жанрова палітра інструментальної музики. Поняття « інструментальна» та « камерно – інструментальна» музика. | Проект « Зимові мелодії». |
16.01. | Грають віртуози. Камерно – інструментальна скринька. Визначення характерних ознак інструментальної музики. Типологія та різновиди. | Проект « Маестро, на сцену! ». |
22.01. | Жанр прелюдії. Характерні ознаки жанру прелюдії. Історія розвитку, композиційна будова прелюдії. | Проект « Цикли прелюдій у мистецтві». |
Образотворче мистецтво
Вчитель: Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
12.01 | Образ у портреті. | Практичне завдання на с.83 |
19.01 | Історія вивчень пропорцій людини. | Практичне завдання на с.91. |
Інформатика
Вчитель: Бабій В.В.
Дата | Тема уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
14.01.2021 | Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях. | Опрацювати $9 Використайте цей код доступу 9610056, відкривши посилання join.naurok.ua | |
21.01.2021 | Ефекти зміни слайдів | Опрацювати $10 Використайте цей код доступу 7635258, відкривши посилання join.naurok.ua | |
28.01.2021 | Створення презентації з ефектами. Практична робота №4. |
Трудове навчання
Вчитель: Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
11.01 11.01 | Проект №5. Об’ємна м’яка іграшка..Технологія обробки матеріалів ручним способом. | Працювати згідно теми уроку. |
18.01 18.01 | Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення м’якої іграшки. Виготовлення шаблонів. Розкрій виробу. | Працювати згідно теми уроку. |
Фізична культура
Вчитель: Михайленко О.В.
Дата | Тема | Завдання |
12.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху та знизу. Навчальний норматив. | Рухливі ігри. Повторити прийоми м’яча. |
14.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вибір вихідного положення для прийому м’яча та виконання передач. | Рухливі ігри. Повторити подачі. |
15.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху та знизу. | Рухливі ігри. Повторити подачі. |
16.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Верхня пряма подача. Стійка волейболіста: висока, середня, низька. | Рухливі ігри. Повторити подачі. |
19.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху: в парах, від стіни. | Рухливі ігри. Повторити подачі. |
21.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. . Прийом та передача м’яча двома руками зверху: в парах, від стіни. | Рухливі ігри. |
22.01. | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вибір вихідного положення під час передачі. | Рухливі ігри. |
Основи здоров'я
Вчитель: Осадча Н.М.
Дата | Тема | Завдання |
13.01 | Соціальний добробут. Спілкування і здоров´я | §16, Розробити пам´ятку «Правила спілкування по мобільному телефону» |
20.01 | Значення упевненої поведінки для здоров´я | §17 Відповіді с 89, Моделюй – набувай життєвих навичок, письмово |
Коментарi