6 клас. Дистанційно з 8 по 25 січня 2021 року.


Класний керівник: Ведмідь С.А.


Українська мова

Вчитель: Ведмідь С.А.

Дата Тема уроку Домашнє завдання Додаткові ресурси
11.01 Відмінки іменників. Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку Опрац. &22, с. 105-106, вик. впр. 223, 224 Відеоуроки для 6 класу на YouTube каналі Всеукраїнська школа онлайн MON UKRAINE. bit.ly/USO6class
13.01 Відмінки іменників. Поділ іменників на відміни і групи Повтор. .&22, с. 106 - 107, вик. впр. 225
14.01 РМ Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі. Опрац. мат.підр., с. 47-48, вик. впр.81, 82 (усно), впр. 84 (план впр.83)
15.01 Відмінювання іменників першої відміни Опрац. мат підр., с. 108 - 113, вик. впр. 232, 240
16.01 Відмінювання іменників другої відміни Опрац. мат підр., с.114 – 116, вик.впр.244, 245
18.01 Відмінювання іменників другої відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду другої відміни в родовому відмінку Опрац. мат.підр., с.116 - 121, вик. впр. 246, 254
20.01 Відмінювання іменників третьої відміни Опрац. мат підр., с122 – 123, вик.впр.264, 265
21.01 Відмінювання іменників четвертої відміни Опрац. мат підр., с. 125 – 126, вик.впр.271, 273
22.01 Відмінювання іменників, що мають форму лише множини Опрац. мат підр., с. 132 – 134, вик.впр.292, 293

Українська література

Вчитель: Ведмідь С.А.

Дата Тема уроку Домашнє завдання Додаткові ресурси
12.01 В.Винниченко. Дитинство письменника. «Федько – халамидник». Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками Читати підр., с.78 - 80, відп. на пит., Виписати визначення «портрет»
14.01 Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість Читати підр., с. 80 - 99, відп. на пит, після тексту
19.01 Роль художніх засобів у творі. Портрет, пейзаж, діалоги у творі Вик.завд. 1, с.99 (заповнити таблицю)
21.01 Позакласне читання. В.Винниченко «Кумедія з Костем» Прочитати твір В.Винниченка «Кумедія з Костем» Читати онлайн

Зарубіжна література

Вчитель: Дзина Т.Г.

Дата Тема уроку Домашнє завдання
12.01 Антон Павлович Чехов (1860 — 1904). «Хамелеон», «Товстий і тонкий». Читати і знати зміст оповідань.
13.01 Викриття пристосуванства, підлабузництва в оповіданнях А. П. Чехова. Діалог як основна форма розкриття сюжету. Записати,які негативні риси людини викриває Чехов у оповіданнях.
19.01 Майстерність письменника у змалюванні персонажів. Роль художньої деталі. Підтекст. Символічність назви. Виписати із підручника, що таке художня деталь, підтекст.
20.01 А. П. Чехов і Україна. Літературний музей Чехова в Ялті. Гумор, іронія, художня деталь, підтекст. Здійснити віртуальну екскурсію в музей Чехова у Ялті.

Іноземна мова (німецька)

Вчитель: Данько С.М.

Умовні позначки!!!

* - вивчити слова, записати у словник;

** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.

Дата Тема Завдання
12.01 Шкільне життя. На зимових канікулах. С.105*, в.3(с.105)**
13.01 Яке сьогодні число? С.107*, в.2, (с.107)**- у формі тестового завдання
14.01 Знову до школи В.2(с.110)***
19.01 У якому році? С.112*, в.5(с.113)***
20.01 О котрій годині? С.114*, в.2(с.114)**- у формі тестового завдання
21.01 Що ти вчора робив? С.116*, в.4(с.117)***

Всесвітня історія

Вчитель: Свищ І.П.

дата № уроку Тема уроку Домашнє завдання
11.01. 2021р. №30 Афіни і Спарта. Прочитати пар.28.
15.01. 2021р. №31 Велика грецька колонізація. Прочитати пар.25,с.109-111.
16.01. 2021р. №32 Античні поліси на території України. Прочитати пар.25,с.111-112.
18.01. 2021р. №33 Суспільне, господарське і побут в Античних полісах на території України. Прочитати пар.25,с.112-113.
22.01. 2021р. №34 Кіммерійці і скіфи на території України. Прочитати пар.26.

Математика

Вчитель: Малюжко Н.В.

Дата Тема Завдання
11.01 Додатні та від’ємні числа. Число нуль. Опракцювати параграф 21. Виконати вправи № 929, 933, 934 (письмово).
12.01 Координатна пряма. Опрацювати параграф 22. Виконати вправи № 950, 968, 974 (письмово).
13.01 Модуль числа. Опрацювати параграф 23. Виконати вправи №996, 1003 (письмово).
14.01 Модуль числа. Повторити параграф 23. Виконати вправи №998, 1014 (письмово).
18.01 Цілі числа. Раціональні числа. Опрацювати параграф 24. Виконати вправи № 1049,1059 (письмово).
19.01 Порівняння раціональних чисел. Опрацювати параграф 25. Виконати вправи №1087, 1091 (письмово).
20.01 Розв’язування вправ. Повторити параграфи 23-25. Виконати вправи № 1102, 1105 (письмово).
21.01 Розв’язування вправ на застосування поняття раціональних чисел. Повторити параграфи 23-25 Виконати вправи №1062, 1056 (письмово).

Біологія

Вчитель: Мокрій О.М.

Дата Тема Завдання
11.01 Види коренів. Кореневі системи Опрацювати параграф 24
13.01 Пагін. Опрацювати параграф 25
18.01 Будова стебла. Опрацювати параграф 26
20.01 Брунька – вкорочений пагін Опрацювати параграф 27

Географія

Вчитель: Труш І.В.

Дата Тема Завдання
14.01. Атмосфера . Добовий і річний хід температур Опрацювати параграф 32, повторити пар. 31. Дати відповіді на питання с. 113,116. Старий пар.19,20
15. 01. Теплові пояси Землі. Практичне значення вимірювання температури Опрацювати параграф 33. Дати відповіді на питання на с. 120. Ст.. пар.21
16.01. Атмосферний тиск : причини і наслідки його зміни в тропосфері. Вимірювання атмосферного тиску. Опрацювати параграф 34. Дати відповіді на питання на с. 124.
21.01. Практична робота №4 Розв’язування задач на зміну температури повітря й атмосферного тиску з висотою Опрацювати с. 251,252. Перепесати розв’язки в зошит. Ст.. на с.108, 103 задачі в тексті .
22.01. Вітер :причини виникнення , напрямки , сила, швидкість вітру, їх визначення сучасними приладамий візуально. Утворення бризу. Опрацювати параграф 35. Дати відповіді на питання с.127. Ст.. пар. 23,повт. 22.

Музичне мистецтво

Вчитель: Мусенко С.В.

Дата Тема Завдання
15.01. Жанрова палітра інструментальної музики. Поняття « інструментальна» та « камерно – інструментальна» музика. Проект « Зимові мелодії».
16.01. Грають віртуози. Камерно – інструментальна скринька. Визначення характерних ознак інструментальної музики. Типологія та різновиди. Проект « Маестро, на сцену! ».
22.01. Жанр прелюдії. Характерні ознаки жанру прелюдії. Історія розвитку, композиційна будова прелюдії. Проект « Цикли прелюдій у мистецтві».

Образотворче мистецтво

Вчитель: Дзина Т.Г.

Дата Тема уроку Домашнє завдання
12.01 Образ у портреті. Практичне завдання на с.83
19.01 Історія вивчень пропорцій людини. Практичне завдання на с.91.

Інформатика

Вчитель: Бабій В.В.

Дата Тема уроку ЗавданняДодаткові ресурси
14.01.2021 Ефекти анімації, рух об'єктів в презентаціях. Опрацювати $9
Використайте цей код доступу 9610056, відкривши посилання join.naurok.ua
21.01.2021 Ефекти зміни слайдів Опрацювати $10
Використайте цей код доступу 7635258, відкривши посилання join.naurok.ua

28.01.2021Створення презентації з ефектами. Практична робота №4.

Трудове навчання

Вчитель: Дзина Т.Г.

Дата Тема уроку Домашнє завдання
11.01 11.01 Проект №5. Об’ємна м’яка іграшка..Технологія обробки матеріалів ручним способом. Працювати згідно теми уроку.
18.01 18.01 Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення м’якої іграшки. Виготовлення шаблонів. Розкрій виробу. Працювати згідно теми уроку.

Фізична культура

Вчитель: Михайленко О.В.

Дата Тема Завдання
12.01. ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху та знизу. Навчальний норматив. Рухливі ігри. Повторити прийоми м’яча.
14.01. ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вибір вихідного положення для прийому м’яча та виконання передач. Рухливі ігри. Повторити подачі.
15.01. ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху та знизу. Рухливі ігри. Повторити подачі.
16.01. ТБ,ТМЗ,ЗФП. Верхня пряма подача. Стійка волейболіста: висока, середня, низька. Рухливі ігри. Повторити подачі.
19.01. ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху: в парах, від стіни. Рухливі ігри. Повторити подачі.
21.01. ТБ,ТМЗ,ЗФП. . Прийом та передача м’яча двома руками зверху: в парах, від стіни. Рухливі ігри.
22.01. ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вибір вихідного положення під час передачі. Рухливі ігри.

Основи здоров'я

Вчитель: Осадча Н.М.

Дата Тема Завдання
13.01 Соціальний добробут. Спілкування і здоров´я §16, Розробити пам´ятку «Правила спілкування по мобільному телефону»
20.01 Значення упевненої поведінки для здоров´я §17 Відповіді с 89, Моделюй – набувай життєвих навичок, письмово
Кiлькiсть переглядiв: 119

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.