4 клас. Дистанційно з 14 березня 2022 року.
14.03 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Як стати космонавтом. | Підр.с.49 впр.4.5.6 |
Математика | Розвиток мовлення.Новини. | Запиши текст новини. С.60 |
ЯДС | Задачі обернені до задач на спільну роботу | Впр.135 с.60 |
Фізична культура | Руханка | |
15.03(вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Що я знаю /умію | Впр.1.с.60 |
Математика | Ускладнені задачі на спільну роботу. | Впр.144,146 с.63-64 |
ЯДС | Професор Фейковський | Підр.с.50-51 |
ЯДС( технології) | Виготовлення сувенірів із старих речей | С.53- виготовити сувенір |
Інформатика | Які функції мають програми редактори? | |
16.03(середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Діагностична робота. | В групі Viber |
Математика | Півпериметр трикутника. | с.66-69 Впр.162, 165 |
ЯДС | Діагностична робота | В групі Viber |
Фізична культура | Рухливі ігри | |
17.03(четвер)
Предмет | Тема | Завданя |
Укр.мова | Т.Г.Шевченко «Сторінка письменника» | Прочитати с.61.Впр.1 -письмово |
Математика | Півпериметр трикутника | с.70-71 Впр.162, 165 |
ЯДС | Діагностична робота | В групі Viber |
Мистецтво | Фантастичний пейзаж | |
Мистецтво | Е .Гріг ,сюїта « Пер Гюнт» | |
18.03(п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий» | «Реве та стогне Дніпр широкий»-вірш напам’ять с.62 |
ЯДС (математика) | Півпериметр трикутника | С.72 впр.166 |
ЯДС | Підсумковий урок | Зош.с.24,впр1,2,3 |
Фізична культура | Рухливі ігри | |
21.03 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Дієслово як самостійна частина мови. | С.63-64 вивчити правило Впр.4 письмово |
Математика | Удосконалення обчислювальних навичок | С.75 впр.176 –розв’яжи рівняння |
ЯДС | Як це влаштовано? | |
Фізична культура | Руханка | |
22.03 (вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Дієслово як самостійна частина мови | С.64 впр.5,6 |
Математика | Удосконалення обчислювальних навичок | С.76 Впр.177 |
ЯДС | На безлюдному острові | С.56-57 читати |
ЯДС( технології) | Конструювання робота | С.57 сконструюй робота з сірникових коробок |
Інформатика | Як покращити презентацію? | |
23.03 (середа )
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Неозначена форма дієслова | С.64 вивчити правило впр.2. |
Математика | Види кутів. Креслення кутів | С.80 впр.184 вивчити правила с.79-81 |
ЯДС | Для чого людям роботи? | с.58 читати |
Фізична культура | Руханка | |
24.03 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | «Одиниця з обманом». За Всеволодом Нестайком | С.65-68 читати впр.6(с.68)- письмово |
Математика | Види кутів. Креслення кутів | С.82 впр.189 |
ЯДС | Історія виникнення роботів | С.59 |
Мистецтво | Створення малюнка для настінного розпису | |
Мистецтво | | |
25.03 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | «Одиниця з обманом». За Всеволодом Нестайком | С69-71 читати. Впр.3 –письмово. |
ЯДС (математика) | Види кутів. Креслення кутів | с.83 впр.191 |
ЯДС | Роботи –помічники людини | |
Фізкультура | Руханка | |
28.03 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Дієслова ,які позначають завершену і незавершену дії. «Одиниця з обманом» | Прочитати с.69-71 впр.1 с.71 |
Математика | Креслення кутів. Види трикутників за кутами. Види трикутників за сторонами | С.86 впр.200 |
ЯДС | Длячого людям роботи? | |
Фізична культура | Руханка | |
29.03 (вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Змінювання дієслів за часами | С.72 впр.3 |
Математика | Геометричні тіла: куб, куля, конус, циліндр, піраміда, паралелепіпед. | С.93 впр.219, 220 |
ЯДС | Якпрацюють роботи? | С.60 впр.2 відео |
ЯДС( технології) | Конструювання власного робота | Сконструюйте робота |
Інформатика | Чи можна поладити пристрій самотужки? | |
30.03(середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Змінювання дієслів теперішнього часу | С.75 впр.5.6 |
Математика | Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра | С.96 впр.223, 225 |
ЯДС | Якпрацюють роботи? | С.61 –підр.Зош с.28 впр1.2 |
Фізична культура | Рухливі ігри | |
31.03(четвер)
Предмет | Тема | Завданя |
Укр.мова | Змінювання дієслів майбутнього часу | С.77 впр.4 |
Математика | Коло. Круг. Позначення елементів кола, круга: центра, радіуса, діаметра | С.100 впр.234. |
ЯДС | Створюємо настільну гру | С.62-63 |
Мистецтво | М.Римський- Корсаков «Шахерезада» | |
Мистецтво | Намалювати героїв казки «Жасмін» | |
01.04(п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Правопис закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу | С.78 впр.2 |
ЯДС (математика) | Коло. Круг | Впр.251 |
ЯДС | Пригода2.Життя в долонях | Прочитати с.64 |
Фізична культура | Рухливі ігри | |
04.04 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Правопис дієслів теперішнього і майбутнього часу. «Сапієнси» | С.80 впр.4 прочитати с79-80 |
Математика | Контрольна робота №6 | В групі Viber |
ЯДС | Відповідальність— людська чеснота." | Зошит з ЯДС |
Фізична культура | Руханка | |
05.04 (вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Змінювання дієслів минулого часу «Рятувальник» Сашко Дерманський | С.81 впр.2 Прочитати с84 |
Математика | Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематиза-ція знань | Впр.246 |
ЯДС | Ліс- природнє угруповання. | Прочитати с.66 |
ЯДС( технології) | Створити свою скульптуру. | С.73 впр.5 |
Інформатика | Як покращити презентацію? | |
06.04 (середа )
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | «Рятувальник» Сашко Дерманський | Прочитати с84 впр.5с84 |
Математика | Величини. Сюжетні задачі. | Впр.244, 245 |
ЯДС | Тварини лісу | С.66 піготувати розповідь про тварину лісу. |
Фізична культура | Руханка | |
07.04 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Дієслова на –ся,сь | Вивчити вірш напам’ять с.85 впр.6 с.85 |
Математика | Площа і периметр | Впр.251 |
ЯДС | Навіщо нам ліси? | С.68 -прочитати |
Мистецтво | Пентатоніка | |
Мистецтво | Створення коміксів | |
08.04 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Правопис дієслів із -не | Впр.3 с.86 |
ЯДС (математика) | Площа і периметр | Впр.261 |
ЯДС | Навіщонам ліси? | С.69-прочитати вірш впр.1 |
Фізкультура | Руханка | |
11.04 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Розвиток мовлення. Поясни явище природи. | с.87 |
Математика | Нестандартні задачі на знаходження площі фігур. | Впр.281.282 |
ЯДС | Чи завжди стебло росте вгору? | с.70-71 |
Фізична культура | Руханка | |
12.04(вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Що я знаю/умію. | с.88 |
Математика | Одиниця площі - квадратний сантиметр | Впр.287,290 |
ЯДС | Пригода третя. На захист подруги | с.72 |
ЯДС( технології) | Як можна розв’язати конфлікт? | с.73 |
Інформатика | Як правильно вказувати джерела інформації? | |
13.04(середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Діагностична робота за темою “Дієслово”. | |
Математика | Інші одиниці площі. | Впр.303.304 |
ЯДС | План місцевості. Масштаб. Як орієнтуватися на місцевості? | с.74-75 |
Фізична культура | Рухливі ігри | |
14.04(четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Робота з дитячою книгою. Книги Сашка Дерманського. | Прочитати повість “Чудове Чудовисько” |
Математика | Ар. Гектар. Перетворення одиниць площі. | Впр.316.317 |
ЯДС | Сторони горизонту. Як орієнтуватися на місцевості? | с.75 |
Мистецтво | Гра “Відгадай мультфільм за піснею. | |
Мистецтво | Зображення ведмедя-грізлі | Намалювати малюнок |
15.04(п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Резервний урок. | Фото у групі Vieber |
ЯДС (математика) | Ар. Гектар. Перетворення одиниць площі. | Впр.323 |
ЯДС | Що я можу зробити для інших | с.76-77 |
Фізичнакультура | Руханка | |
18.04 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Прислівник як самостійна частина мови. | с.88-89 |
Математика | Ар. Гектар. Перетворення одиниць площі. | Впр.325 |
ЯДС | "Професор Фейковський vs 4А. Раунд 7. " | с.78-79 |
Фізична культура | Руханка | |
19.04 (вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Розрізнення прикметників і прислівників”Злочин Жори Горобейка” | с.89-92 |
Математика | Підбір довжини і ширини прямокутника за відомою площею. | Впр.336,339 |
ЯДС | "Діагностувальна робота за темою “Як це влаштовано?”. Перевір себе" | с.80-81 |
ЯДС( технології) | "Діагностувальна робота за темою “Як це влаштовано?”. Перевір себе" | |
Інформатика | Як ефективно працювати в команді? | (с.89-91) |
20.04 (середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Розрізнення прикметників і прислівників”Злочин ЖориГоробейка”1ч. | с.89-92 |
Математика | Підбір довжини і ширини прямокутника за відомою площею | Впр.351,353 |
ЯДС | "Підсумковий урок з теми “Як це влаштовано?” | с.80-81 |
Фізична культура | Фізкультхвилинка | |
21.04 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Уживання прислівників у мовленні. “Злочин Жори Горобейка” 2ч | с.92-95 |
Математика | Задачі на знаходження площі прямокутника й обернені до них | Впр.358,360 |
ЯДС | “Енергія навколо нас” | (с. 82 підручник) |
Мистецтво | Музичні інструменти Африки. | |
Мистецтво | Зображення африканських тварин. | |
22.04 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Уживання прислівників у мовленні. “Злочин Жори Горобейка” 2ч | с.92-95 |
ЯДС (математика) | Задачі на знаходженняплощіпрямокутника й обернені до них | Впр.365 |
ЯДС | Енергія повсюди | с.84 |
Фізкультура | Фізкультхвилинка | |
25.04 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Правопис прислівників | Впр.3,4 с.100 |
Математика | Задачі на знаходження площі прямокутника. | Впр.359,360 |
ЯДС | Енергія всюди. | С82-83. Зошит з ЯДС с.36 |
Фізична культура | Фізкультхвилинка | |
26.04(вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Що я знаю/умію | Впр.1,2 с.101 |
Математика | Задачі на знаходження площі прямокутника. | Впр.373,374 |
ЯДС | Пригода перша. Енергія всюди | с.84зош., с. 39, завд. 1 |
ЯДС( технології) | Виготовлення катапульти за інструкцією | с.85 |
Інформатика | Як ефективно працювати в команді? | с.89-91 |
27.04(середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Службові частини мови. | Впр.2,4 |
Математика | Задачі на знаходження площі прямокутника. | 379,381 |
ЯДС | Відновлювані і невідновлювані джерела енергії. | с.зош., с. 40, завд. 1 |
Фізична культура | Руханка | |
28.04(четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Службові частини мови. | Впр.5,6 |
Математика | Гра “Правда неправда” | Впр.391,392 |
ЯДС | У пошуках джерел енергії. | підр., с. 87, завд. 7 |
Мистецтво | Флешмоб. І. Поклад “Чарівна скрипка” | Слухати музику |
Мистецтво | Макет. Місто майбутнього. | |
29.04(п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Вигук. Робота з дитячою книгою | Впр.4,5 С.104 |
ЯДС (математика) | Задачі на знаходження площі прямокутника. | Впр.397 |
ЯДС | Сонце — джерело енергії. Які бувають джерела енергії? | с.40 впр.3 -зошит |
Фізична культура | Руханка | |
02.05 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Що я знаю/умію | Впр.1 с.104 |
Математика | Діагностувальна робота | Завдання в групі Viber |
ЯДС | Енергія вітру. Чи може енергія заподіяти шкоди? | Накреслити таблицю. |
Фізична культура | Фізкультхвилинка | |
03.05 (вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Діагностувальна робота | Завдання в групі Viber |
Математика | Дроби. Чисельник і знаменник. | Впр.406, 407 |
ЯДС | Дії під час урагану | Підр.с.88-89 |
ЯДС( технології) | Двигун, який працює на воді. | с.90-91 |
Інформатика | Узагальнення і систиматизаці “Проекти та презентації” | с.92-93 |
04.05 (середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Розвиток мовлення. | с.105 |
Математика | Дроби ,які дорівнюють одиниці | Впр.417,420 |
ЯДС | Двигун, який працює на воді. | с.90-91 |
Фізична культура | Фізкультхвилинка | |
05.05 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Текст -розповідь з елементами опису. | Скласти текст-опис |
Математика | Порівняння дробів з однаковими чисельниками. | Впр.430,431 |
ЯДС | Такі різні лампи | с.92 |
Мистецтво | Новини музики. Пісні воєнного часу. | Слухання “Океан Ельзи” |
Мистецтво | Композиція “У селянській хаті” | |
06.05 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Діагностувльна робота. | Тестування. |
ЯДС (математика) | Порівняння дробів з однаковими чисельниками. | Впр.435 |
ЯДС | Створюємо повітряну кулю. | с.93 |
Фізкультура | Фізкультхвилинка | |
09.05 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | “Табір біля озера.” За Іаном Вайброу Словосполучення і речення. | Прочитати с.107 -109 впр.4 с.106 |
Математика | Задачі на знаходження дробу від числа. | Впр.442,443.445 |
ЯДС | Чому слід заощаджувати енергію та ресурси? | C.97 Зошит с.45 |
Фізична культура | Руханка | |
10.05(вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | “Табір біля озера.” За Іаном Вайброу Словосполучення і речення. | Впр.7 с.109 |
Математика | Знаходження числа за його дробом. | Впр.457.459 |
ЯДС | Готуємо проект “Позбудься зайвого” | с.98-99 |
ЯДС( технології) | Макет кімнати. | “Проведи” в неї освітлення |
Інформатика | Які функції мають програми- редактори. | с.50-51 |
11.05(середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Однорідні члени речення . | Впр.2. с.110 |
Математика | Задачі на знаходження числа за його дробом | Впр.466, 473 |
ЯДС | Пригода третя.Атомнаелектростанція | С.100 |
Фізична культура | Руханка | |
12.05 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Однорідні члени речення . “Пеппі ходить по крамницях” | Впр.1. Прочитати с.111-113 |
Математика | Задачі на знаходження числа за його дробом | Впр.477, 475 |
ЯДС | Атомна електростанція | с.101 |
Мистецтво | Українські народні танці. | Руханка “Гопак” |
Мистецтво | Живопис акрилом. | |
13.05 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Однорідні члени речення . “Пеппі ходить по крамницях” | Впр.3 прочитати с.113-115 |
ЯДС (математика) | Знаходження числа за його дробом. | Впр.458 |
ЯДС | Що таке радіація? | с.102 |
Фізична культура | Руханка | |
16.05 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Поняття про складне речення . | Впр.4 с116 |
Математика | Розв’язування задач за допомогою відрізків | Впр.480,481 |
ЯДС | Як поводитися у випадку радіаційної небезпеки. | с.103 |
Фізична культура | Фізкультхвилинка | |
17.05 (вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Поняття про складне речення . | с.117 Скласти розповідь |
Математика | Розв’язування задач за допомогою відрізків | Впр.483,484 |
ЯДС | Як поводитися під час пожежі? | с.104 |
ЯДС( технології) | Модель плану евакуації з кабінету ,у якому навчаєтесь. | Скласти план |
Інформатика | Як правильно зазначити джерела інформації | Зошит с.58-59 |
18.05 (середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Що я знаю/умію? Робота з дитячою книгою. | Впр.2,3. |
Математика | Розв’язування задач за допомогою відрізків | Впр.486, 487 |
ЯДС | Професор Фейковський 4-А. Раунд 8. | С106-107 |
Фізична культура | Вправи з м’ячем. | |
19.05 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Діагностична робота за темою “Словосполучення і речення” | Завдання в групі Viber |
Математика | Розв’язування задач за допомогою відрізків | Впр.494, 495 |
ЯДС | Перевір себе. | с.108-109 |
Мистецтво | Українська народна музика | Слухання укр.нар.пісень |
Мистецтво | Створення весняного пейзажу. | Малювання пейзажу |
20.05 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Аналіз діагностичної роботи. | Вправа на фото |
ЯДС (математика) | Знаходження числа за його дробом. | Впр.460 |
ЯДС | Діагностувальна робота. | В зошиті для діагностувальних робіт. |
Фізкультура | Фізкультхвилинка | |
23.05 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Текст. Типи текстів. Текст - опис. | С.118 Напиши текст опис. |
Математика | Діаграма | Впр.502,506 |
ЯДС | Мої друзі. Якими мають бути друзі? | с.52- у зошиті с.114-підр |
Фізична культура | Вправи з малим м’ячем (тенісним чи гумовим) | Рухливі ігри |
24.05(вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Науковий і художній описи. | с.119-120 Завдання на вибір. |
Математика | Повторення вивченого у 4 класі. | Впр.520,521 |
ЯДС | В гостях у казки. Якими мають бути справжні друзі? | Онлайн-вправа “Склади прислів’я про дружбу” |
ЯДС( технології) | Пришивання гудзиків. | Пришивати гудзики с.115 |
Інформатика | Узагальнення і систематизація знань. | |
25.05(середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Текст-розповідь. “Мсьє Жак та квітнева риба”. К.Бабкіна | Прочитати с.120-123 |
Математика | Повторення вивченого у 4 класі. | Впр.523, 528 |
ЯДС | Чи завжди можна уникнути конфлікту? | с.53 -узошиті |
Фізична культура | Вправи з малим м’ячем (тенісним чи гумовим) | Рухливі ігри |
26.05 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Текст-розповідь. “Мсьє Жак та квітнева риба”. К.Бабкіна | Прочитати с.120-123 |
Математика | Повторення вивченого у 4 класі. | Впр.539 |
ЯДС | Чи завжди можна уникнути конфлікту? | Підр.с116-117 |
Мистецтво | Народні музичні інструменти. | Слухання музики |
Мистецтво | Зображення натюрморту. | Намалювати малюнок. |
27.05 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Текст -міркування. | с.123-124 Впр.4 |
ЯДС (математика) | Повторення вивченого у 4 класі. | Впр.526 |
ЯДС | Щоби багато встигати, треба свій день планувати | с.118-119 |
Фізична культура | Рухливі ігри та естафети. Визначення динаміки фізичної підготовленості. | Рухливі ігри |
30.05 (понеділок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Розвиток мовлення. Текст-міркування. | с.125 Записати текст-міркувння. |
Математика | Діагностувальна робота. | Виконати завдання |
ЯДС | Пригода друга. Палац для нареченої | с.120-121 |
Фізична культура | Фізкультхвилинка | Вправи з малим м’ячем (тенісним чи гумовим) |
31.05 (вівторок)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Текст-міркування. Есей. | Впр.3 с.127 |
Математика | Дії з іменованими числами. Дроби. | Впр.538 |
ЯДС | Пригода друга. Палац для нареченої | с.54- у зошиті |
ЯДС( технології) | Модель палацу чи дитячого майданчика. | с125 |
Інформатика | Підсумковий урок. | |
01.06 (середа)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Діагностувальна підсумкова робота. | Виконати завдання |
Математика | Розв’язування задач. | Впр.546,545 |
ЯДС | Чи завжди людина має можливість здійснювати все задумане? | С.122-123 |
Фізична культура | Рухливі ігри та естафети. | Рухливі ігри |
02.06 (четвер)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Розвиток мовлення . | Есей на тему “Чи потрібні літні канікули?” |
Математика | Підсумковий урок. | |
ЯДС | Перевір себе | Зошит для діагнос.робіт |
Мистецтво | Підсумковий урок. | |
Мистецтво | Підсумковий урок. | |
03.06 (п’ятниця)
Предмет | Тема | Завдання |
Укр.мова | Підсумковий урок. | |
ЯДС (математика) | Підсумковий урок. | |
ЯДС | Підсумковий урок. | |
Фізкультура | Підсумковий урок. | |
З А В Д А Н Н Я з німецької мови
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова; ** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | Минулого тижня | В.2(с.102)** |
16.03 | Відпочинок був чудовим | В.4(с.102)*** |
18.03 | Повторення | В.2(с.104)** |
21.03 | Повторення | В.3(с.104)*** |
23.03 | Повторення | В.4(с.105)*** |
25.03 | Проєкт «Наш мультфільм» | В.1(с.106)*** |
28.03 | Проєкт «Наш мультфільм» | В.1(с.106)*** |
30.03 | Як можна подорожувати? | В.1(с.107)*, в.2(с.107)**, в.3(с.107)*** |
01.04 | Де ти був минулого літа? | В.2(с.109)**, в.2(с.109)*** |
04.04 | Літній відпочинок | В.5(с.110)** |
06.04 | Чудова подорож | В.2(с.111)**, в.2(с.111)*** |
08.04 | Інтернет-форум | В.4(с.112)*** |
Дата | Тема | Завдання |
11.04 | Наша столиця | В.1(с.113)*, в.2(с.113)** |
13.04 | Плани на літні канікули | В.1(с.115)*, в.3(с.115)*** |
15.04 | Подорож до Берліна | В.2(с.117)*, в.1(с.117)*** |
18.04 | Повторення | В.1(с.119)** |
20.04 | Повторення | В.3(с.120)*** |
22.04 | Повторення | Виконати діагностувальну роботу |
25.04 | Проєкт «Наша статистика» | Виконати проєкт на с.121 |
27.04 | Проєкт «Наша статистика» | Виконати проєкт на с.121 |
29.04 | Природа. Пори року | В.2(с.122)** |
Дата | Тема | Завдання |
02.05 | Пори року | В.3(с.123)*** |
04.05 | Наші улюблені пори року | В.2(с.124)*** |
06.05 | Тварини в нашому лісі | В.2(с.126)* |
09.05 | Тварини нашої місцевості | В.5(с.127)*** |
11.05 | Дикі тварини | В.1(с.128)* |
13.05 | Дикі тварини | В.3(с.128)*** |
16.05 | Складаємо загадки про тварин | Виконати тестове завдання |
18.05 | Наші домашні улюбленці | В.3(с.130)* |
20.05 | Моя кішка | В.4(с.130)*** |
23.05 | Ми любимоприроду | В.3(с.132)*, в. |
25.05 | Ми любимо природу | В.4(с.133)** |
27.05 | Повторення | В.1(с.134)** |
30.05 | Повторення | Виконати діагносту вальну роботу |
01.06 | Проект «Наші тварини» | В.1(с.136)*** |
03.06 | Проект «Наші тварини» | Виконати проектну роботу |
06.06 | Підсумковий урок | |
Кiлькiсть переглядiв: 151
Коментарi