5 клас. Дистанційно з 14 березня 2022 року.
Українська мова
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
14/03/22 | Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова і речення | Дивитися відеоурок, підруч., с.175- 179, впр.404, 406 | |
16/03/22 | Головне й залежне слово в словосполученні | Підруч., с.179, впр. 407, 411 | |
16/03/22 | Речення, його граматична основа | Підруч, с.180-181, впр.415, 416 | |
18/03/22 | Речення, його граматична основа | Повт. мат.п.34, , дивитися відеоурок, вик. завд.до нього | Відеоуроки для 5 класу ; ВШО (школа онлайн) ; umity.in.ua; 5 кл, база ресурсів, клас, тема |
21/03/22 | Речення з одним головним членом | Підруч., с.182, впр.418 | |
23/03/22 | Види речень за метою висловлення | Підруч,,с. 183-186, впр.426, 428 | |
23/03/22 | Пунктуаційна помилка та її умовне позначення | Дивитися відеоурок, редагувати текст | |
25/03/22 | Контрольне есе | Написати есе | |
28/03/22 | Другорядні члени речення. Додаток | Опрац. підруч,,с187-188, впр.433 | |
30/03/22 | Другорядні члени речення. Означення | Підруч,.с.190-191, впр.440, 442 | |
30/03/22 | Другорядні члени речення. Обставина | Підруч,, с.191- 192, впр.443, 445 | |
01/04/22 | Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення | Повт. мат підруч.. 187- 193, впр.446, 447 | |
04/04/22 | Узагальнення й систематизація вивченого з теми “ Словосполучення. Речення, його граматична основа. Другорядні члени речення” | Повторити мат.підруч., с.175-192, вик.впр. 447 | |
06/04/22 | Контрольна робота | Виконати завдання к/р | |
06/04/22 | Речення з однорідними членами | Підруч, с.194-196, впр.453, 454 | |
08/04/22 | Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка при узагальнювальних словах. | Підруч. с.199-200, впр: 463, 464 |
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
11.04 | Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами (практично) | Опрац. мат.підруч., с200-201, впр.467, 468 | Відеоуроки для 5 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; 5 кл, база ресурсів, клас, тема |
13.04 13.04 | РМ. № 19. Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. | Написати текст переказу, відредагувати, здати | |
15.04 | Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні | Опрац. мат.підруч., с.202-204, вик.впр.472, 476 | |
18.04 | РМ. Аналіз письмового переказу | Виконати аналіз переказу | |
20.04 | Вставні слова, виділення їх на письмі комами. | Опрац. мат.підруч., с.205-206, впр.481, 482 | |
20.04 | Вставні слова, виділення їх на письмі комами. | Опрац. мат.підруч., с.207, впр.483, 486 | |
22.04 | РМ Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері (з використанням звертань, вставних слів) | Скласти листівку, використовуючи звертання і вст.сл. | |
25.04 | Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова». Тренувальні вправи | Повт. мат. підруч., с.194-207, підг. до конт. роб | |
27.04 | РМ Лист до рідної людини з використанням вставних слів, звертань | Опрац. мат.підруч., с.209-213, впр.492 | |
27.04 | РМ. № 21. Оформлення конверта. | Опрац. мат.підруч., с. 214, впр.494 | |
29.04 | Контрольна робота. «Речення з однорідними членами. Звертання. Вставні слова». | Виконати контр.завд. | |
02.05 | Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. | Опрац. мат.підруч., с.215, впр.499 | |
04.05 | Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. | Повт.мат.підруч., с.215-216, впр.502, 501 | |
04.05 | Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. | Повт.мат.підруч., с.215-216, впр.503, 505 | |
06.04 | Контрольний диктант | Написати текст диктанту, відредаг. | |
Пряма мова. Діалог | |||
09.05 | Аналіз контрольного диктанту | Виконати аналіз помилок | |
11.05 | Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові | Опрац. мат.підруч., с. 220, впр.509. 510 | |
11.05 | Розділові знаки при прямій мові | Повт.мат.підруч., с.220, впр.512 | |
13.05 | Діалог. Тире при діалозі | Опрац. мат.підруч., с.222, впр.515 | |
16.05 | Діалог. Тире при діалозі | Повт.мат.підруч., с.222, впр.516 | |
18.05 | РМ Інсценізація байки, текст якої містить діалог | Підгот. байку з діалогом | |
18.05 | Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Складні речення. Пряма мова. Діалог» Тренувальні вправи | Повт. мат.підруч., с.215-222, підгот.до контр.роб. | |
20.05 | Контрольна робота. «Складні речення. Пряма мова. Діалог» | Виконати завд. контрольної роботи | |
Повторення й узагальнення в кінці року | |||
23.05 | Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Лексикологія». | Повт.мат.підруч., с.36-65, впр.520, 519 | |
25.05 | Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Будова слова й орфографія». | Повт.мат.підруч., с.72-83, впр.523, 529 | |
25.05 | Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Фонетика й графіка» | Повт.мат.підруч., с. 89-110. Впр.524, 526 | |
27.05 | Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Орфоепія й орфографія» | Повт.мат.підруч., с.111- 166, впр.526, 527 | |
30.05 | Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Синтаксис. Пунктуація» | Повт.мат.підруч., с.175-198, впр.530 | |
01.06 | Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Синтаксис. Пунктуація» | Повт.мат.підруч., с. 202-222, впр.531, 532 | |
01.06 | Підсумковий урок. |
Українська література
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
15/03/22 | Контрольна робота | Виконати завдання контрольної роботи | |
17/03/22 | Т.Шевченко. україна часів поета. С.Васильченко " У бур'янах" | Дивитися відеоурок, читати підруч. | |
22/03/22 | Т.Шевченко "За сонцем хмаронька пливе" "Садок вишневий" | Вивчити поезії напам | |
24/03/22 | П.Тичина майстерне відтворення краси природи у поезії " Не бував ти у наших краях" | Читати підруч., с. 195, аналізув. поезію | Відеоуроки для 5 класу ; ВШО (школа онлайн) ; umity.in.ua; 5 кл, база ресурсів, клас, тема |
29/03/22 | П.Тичина " Гаї шумлять...", " Блакить мою душу обвіяла..."Мелодійність віршів | Письмовий аналіз однієї поезії, вивч. напам. одну на вибір | |
31/03/22 | Є.Гуцало. Вічне протистояння добра і зла в оповіданні "Лось" | Читати підруч., с. 200-207, відп. на пит. | |
05/04/22 | Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків | Дати характеристику образам твору, написати фанфік | |
07/04/22 | Контрольна робота | Виконати завд.контрольної |
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
12.04 14.04 | М.Т. Рильський. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»), «Осінь – маляр із палітрою пишною…». Основні відомості про поета. Краса рідної природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. | Опрац. мат. підруч., с.209-210, аналіз.поезію, (напам'ять 1 вірш на вибір). | |
19.04 | РМ Художній етюд про природу | Написати етюд | |
21.04 26.04 | Григір Тютюнник. «Дивак». Коротко про письменника. Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи й людини, зображених в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнавати загадковий світ природи. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. | Читати підруч., с.214-223, відп. на пит. Опрац. пит., с.224 | Відеоуроки для 5 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; 5 кл, база ресурсів, клас, тема |
28.04 | Виразне читання прозового епізоду твору «Дивак». напам’ять | Вивчити і розповісти | |
03.05 05.05 | Микола Вінграновський. «Сіроманець».Захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. | Читати підрч., с. 225, читати повсть, с. 227 - 245 | |
10.05 | Гуманізм повісті. Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. | Підготувати характеристику образу Сашка | |
12.05 | РМ Складання фанфіків до твору | Написати фанфік | |
17.05 | РМ Контрольна твір на тему «Мій улюблений літературний герой» | Написати контр.твір | |
19.05 | Позакласне читання В.Чемерис «Аравійська пустеля» | Прочитати оповід. | |
24.05 | Література рідного краю Урок – конкурс «Чи знаємо ми фольклор». | Підгот. фольклор.твори рідного краю | |
26.05 | Рекомендована література для читання влітку. | Записати літ. на літо | |
31.05 | Урок – підсумок. Бесіда про твори, що вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення. |
Історія України
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
14.03 | Практична робота «Розповідь про пам’ятку історії або пам’ятник» | Практичну роботу виконувати письмово в робочих зошитах |
21.03 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Історія України в пам’ятках» | Повторити параграфи 9-18. Тестовий контроль |
28.03 | Головні цілі пізнання минулого | Прочитати параграф 19 |
04.04 | Історичні праці про Україну та їхні автори | Прочитати параграф 20 ст.112-114 |
11.04 | Історичні праці 19-початок 20 ст. | Прочитати параграф 20 ст.115-116 |
18.04 | Практична робота «Повідомлення з історії родини,підготувати презентацію родового дерева» | Ст.117-118 в підручнику |
25.04 | Урок узагальнення,контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Дослідники історії» | Повторити параграфи 19-20.Тестовий контроль |
02.05 | Праця і господарство:колись і сьогодні | Прочитати параграф 21 |
09.05 | Місто і село | Прочитати параграф 22.Тестовий контроль |
16.05 | Практична робота «Родинні традиції і свята» | Ст.138-139 в підручнику |
23.05 | Наука і освіта. Школи та університети на українських землях.Медицина.Спорт. | Прочитати параграф 23 |
30.05 | Урок узагальнення,контролю і корекції навчальних досягнень учнів з теми «Усе має минуле» | Повторити параграфи 21-24 |
06.06 | Повторення теми «Відлік часу в історії» | Повторити параграфи 1-2 |
Математика
Вчитель: Малюжко Надія Володимирівна
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | Додавання і віднімання десяткових дробів. | Опрацювати параграф 28. Виконати вправи № 967, 976. |
15.03 | Додавання і віднімання десяткових дробів. | Повторити параграф 28. Виконати вправи №986, 991. |
16.03 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 28. Виконати вправу №987. |
17.03 | Розв’язування вправ. | Повторити параграфи 27 і 28. Виконати вправи №953, 999. |
21.03 | Контрольна робота №8. | Виконати завдання, виставленні в вайбер групі 5 кл. |
22.03 | Аналіз контрольної роботи. Множення десяткових дробів. | Опрацювати параграф 29. Виконати вправи № 1011, 1017. |
23.03 | Окремі випадки множення десяткових дробів. | Опрацювати параграф 29. Виконати вправи № 1026, 1031. |
24.03 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 29. Виконати вправи №1039, 1048. |
28.03 | Ділення десяткових дробів на натуральне число. | Опрацювати параграф 30. Виконати вправи №1064, 1071. |
29.03 | Ділення на десятковий дріб. | Опрацювати параграф 30. Виконати вправи №1073, 1075. |
30.03 | Розв’язування вправ. Самостійна робота. | Повторити параграф 30. Виконати вправи №1093, 1095. |
31.03 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 30. Виконати вправи №1096. |
04.04 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 30. Виконати вправи №101098, 1103. |
05.04 | Округлення чисел. | Опрацювати параграф 31. Виконати вправи №1033, 1139. |
06.04 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграф 29 - 31. Виконати вправи №1051, 1107. |
07.04 | Контрольна робота з теми «Множення і ділення десяткових дробів». | Виконати завдання, виставленні в вайбер групі 5 кл. |
11.04 | Аналіз контрольної роботи. Поняття про відсотки. | Опрацювати параграф 32. Виконати вправи №1150, 1152. |
12.04 | Знаходження відсотків від числа. | Опрацювати параграф 33. Виконати вправи №1176, 1182. |
13.04 | Знаходження відсотків від числа. | Повторити параграф 33. Виконати вправи №1211, 1215. |
14.04 | Знаходження числа за його відсотками. | Повторити параграф 33. Виконати вправи №1193, 1207. |
18.04 | Знаходження числа за його відсотками. | Повторити параграф 33. Виконати вправи №1192, 1209. |
19.04 | Розв’язування задач на відсотки. | Повторити параграфи 32,33. Виконати вправи №1164, 1217. |
20.04 | Розв’язування задач на відсотки. | Повторити параграфи 32,33. Виконати вправи №1218, 1219. |
21.04 | Розв’язування задач на відсотки. Самостійна робота. | Повторити параграфи 32,33. Виконати вправи №1213, 1216. |
26.04 | Середнє арифметичне. Середнє значення величини. | Опрацювати параграф 34. Виконати вправи № 1237, 1239,1240. |
27.04 | Середнє арифметичне. Середнє значення величини. | Повторити параграф 34. Виконати вправи №1245, 1246, 1247. |
28.04 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 34. Виконати вправи №1249, 1251. |
Дата | Тема | Завдання |
02.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграфи 34. Виконати вправи №1238, 1253. |
03.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграфи 34. Виконати вправи №1248, 1254. |
04.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 34. Виконати вправи № 1250, 1255. |
05.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 34. Виконати вправи №1256, 1229. |
09.05 | Розв’язування вправ. | Повторити параграфи 33-34. Виконати вправи №1257, 1260. |
10.05 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграфи 33-34. Виконати вправи №1258, 1224. |
11.05 | Контрольна робота з теми «Відсотки. Середнє арифметичне.» | Повторити параграфи 32-34. Пройти тестування на платформі На Урок (посилання розміщене в вайбер групі 5 кл). |
12.05 | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ на всі дії. | Повторити параграфи 7-8. Виконати вправи № 226, 260. |
16.05 | Повторення. Розв’язування вправ на всі дії. | Повторити параграфи 11-12. Виконати вправи № 369, 396. |
17.05 | Повторення. Розв’язування вправ на всі дії. | Повторити параграфи 13-15. Виконати вправи № 428, 453. |
18.05 | Повторення. Розв’язування задач геометричного змісту. | Повторити параграф 5. Виконати вправи № 149, 152. |
19.05 | Повторення. Розв’язування задач геометричного змісту. | Повторити параграфи 9-10. Виконати вправи № 299, 332 |
23.05 | Повторення. Розв’язування задач геометричного змісту. | Повторити параграфи 19-20. Виконати вправи № 622, 676. |
24.05 | Повторення.Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами. | Повторити параграфи 28-30. Виконати вправи № 993 (4-6), 1097. |
25.05 | Повторення. Розв’язування вправ на всі дії з десятковими дробами. | Повторити параграфи 28-31. Виконати вправи № 1041, 1140. |
26.05 | Повторення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. | Повторити параграфи 16-17. Виконати вправи № 498, 561. |
30.05 | Повторення. Розв’язування задач за допомогою рівнянь. | Повторити параграфи 16-17. Виконати вправи № 502, 546. |
31.05 | Повторення. Розв’язування вправ на всі дії з звичайними дробами. | Повторити параграфи 22-24. Виконати вправи № 797, 845. |
01.06 | Підсумкова контрольна робота. | Пройти тестування на платформі На Урок за посиланням розміщеним в вайбер групі 5 кл. |
02.06 | Аналіз підсумкової контрольної роботи. | Виконати завдання розміщені в вайбер групі 5 кл. |
06.06 | Розв’язування цікавих задач. | Виконати завдання розміщені в вайбер групі 5 кл. |
07.06 | Підсумкове оцінювання. |
Природознавство
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка | |||||
47 | 17.03. 2022 | Розчини в природі . Значення води у природі та життєдіяльності людини | Опрацювати с. 111 – 115. Усно відповіді на питання на с. 114. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
48 | 18.03 2022 | Узагальнюючий урок з теми « Земля як планета» | Повторити параграфи 23 - 32 | ||||||
49 | 24.03. 2022 | Планета Земля як середовище життя організмів . Організм і його властивості . Клітинна будова організмів . | Опрацювати параграф 33. Викон. завд. на с.119(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
50 | 25.03. 2022 | Різноманітність організмів . Рослини | Опрацювати параграф 34. Викон. завд. на с.124(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
51 | 31.03. 2022 | Тварини. Різноманітність тварин | Опрацювати параграф 35. Викон. завд. на с.129(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
52 | 01.04.22 | Гриби | Опрацювати параграф 36. Викон. завд. на с.133(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
53 | 07.04.22 | Практичне заняття . Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, тварин, грибів, за допомогою атласів - визначників | Підготувати за матеріалами Інтернету презентацію про найбільш поширені рослини, тварини, гриби України | ||||||
54 | 08.04.22 | Бактерії. Практичне заняття. Ознайомлення з найбільш поширеними отруйними рослинами , грибами, тваринами своєї місцевості | Опрацювати параграф 37. Викон. завд. на с.137(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
55 | 14.04.22 | Умови життя на планеті Земля. Вплив на організми чинників неживої природи | Опрацювати параграф 38. Викон. завд. на с.141(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
56 | 15.04.22 | Вода і тепло в житті організмів . Періодичні зміни умов середовища | Опрацювати параграф 39. Викон. завд. на с.146(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
57 | 21.04.22 | Наземно – повітряне середовище та його мешканці | Опрацювати параграф 40. Викон. завд. на с.151(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
58 | 22.04.22 | Водне середовище та його мешканці | Опрацювати параграф 41. Викон. завд. на с.156(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання |
59 | 28.04. 2022 | Грунтове середовище та його мешканці | Опрацювати параграф 42. Усно відповіді на питання на с. 161. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
60 | 29.04 2022 | Чинники живої природи | Опрацювати параграф 43. письмово відповіді на питання на с. 167. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
61 | 05.05. 2022 | Екосистеми | Опрацювати параграф 44. Викон. завд. на с.172(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
62 | 06.05. 2022 | Складання навчального проекту «Вирощування найвищої бобової рослини» | Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
63 | 12.05. 2022 | Віртуальна екскурсія . Рослинний і тваринний світ Полтавщини | Відеоматеріали з мережі Інтернет |
64 | 13.05.22 | Узагальнюючий урок з теми «Планета Земля як середовище життя організмів.» Людина – частина природи. | Повторити параграфи 33 - 44 |
65 | 19.05.22 | Зміни в природі, що виникають внаслідок природних чинників і діяльності людини | Опрацювати параграф 45. Викон. завд. на с.178(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
66 | 20.05.22 | Екологічні проблеми та їх вирішення | Опрацювати параграф 46. Викон. завд. на с.182(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
67 | 26.05.22 | Охорона природи . Червона книга України | Опрацювати параграф 47. Викон. завд. на с.186(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
68 | 27.05.22 | Практична робота Складання Червоної книги своєї місцевості | Скласти презентацію на основі власних фото рослин та тварин нашого краю |
69 | 02.06.22 | Заповідники, заказники, національні парки та їх значення для збереження природи планети Земля | Опрацювати параграф 48. Викон. завд. на с.189(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
70 | 03.06.22 | Складання навчального проекту «Смітити не можна переробляти» | Зняти відеоролик про своє село |
Основи здоров’я
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | Соціальна небезпека інфекційних захворювань | Опрацювати параграф 21 Повторити тему 16-21 Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2467105 або сайт на урок код доступу 2467105 час виконання 18 хв |
21.03 | Узагальнення знань з теми: «Соціальний добробут» | Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1566384 або сайт на урок код доступу 1566384 час виконання 35 хв до 23 00 години 21 березня |
28.03 | Пожежна безпека | Передивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=23CbwBN4Bac ; https://www.youtube.com/watch?v=0TlqMxtr6d0 Опрацювати параграф 22 |
04.04 | Автономна ситуація | Пройти тестування по попередній темі «Пожежна безпека» за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4189409 або сайт на урок код доступу 4189409 час виконання 18 хв до 23 00 години Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=e6WWTuxTOAwОпрацювати параграф 23 |
18.04 | Місця підвищеної небезпеки | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=HUaelcQoKUkОпрацювати параграф 26 Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1060144 по або сайт на урок код доступу 1060144 час виконання 16 хв до 23 00 години |
25.04 | Безпечний інтернет. Екстремальні ситуації при спілкуванні з незнайомцями | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=dPV0aB-NuuoОпрацювати параграф 25 Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1213841 по або сайт на урок код доступу 1213841 час виконання хв до 23 00 години |
02.05 | Стихійні лиха | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=X4KJiW_pzn4 - Опрацювати параграф 27 Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7980914 або сайт на урок код доступу 7980914 до 23 00 години |
09.05 | Правила поведінки під ч час сильного вітру, грози, та вразі потрапляння у зону підтоплення . Підручні рятувальні засоби | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=JgQGRc2RqxU Повторити параграф 27 Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8019987 або сайт на урок код доступу 8019987 до 23 00 години 14 травня |
16.05 | Відпочинок на природі | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=cX6dwve7KJc Повторити параграф 28 |
23.05 | Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=KuZowSGJNpQ Повторити параграф 29Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4219123 або сайт на урок код доступу 4219123 до 23 00 години 25 травня |
Фінансова грамотність
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка | |||
23 | 25.02. 2022 | Особливості господарювання та отримання доходів сімей у сільській місцевості | Повторити с. 73-76 Матеріали з Інтернету на дану тему. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
24 | 18.03 2022 | Складання проекту «Перспективні напрямки сімейного бізнесу» | Повторити с. 77 - 80 . Матеріали з Інтернету на дану тему. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
25 | 25.03. 2022 | Ознайомлення з прикладами сімейних підприємств | Матеріали з Інтернету на дану тему. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
26 | 01.04. 2022 | Узагальнюючий урок з теми «Сімейне господарювання» | Повторити с. 86 - 99 . Написати есе на тему «Сімейне господарювання» | ||||
27 | 08.04.22 | Податки – обов’язкові платежі родинного бюджету. Роль податків у житті родини та громади | Прочитати з електронного підручника с. 96 – 97 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
28 | 15.04.22 | Загальнодержавні і місцеві податки | Прочитати з електронного підручника с. 98 – 104 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
29 | 22.04.22 | Податки , що сплачує родина | Прочитати з електронного підручника с. 105 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
30 | 29.04.22 | Фінансова допомога родині від держави та недержавних організацій. Взаємодопомога людей. | Прочитати з електронного підручника с. 106 – 108 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання |
31 | 06.05. 2022 | Допомога родині з боку благодійних та громадських організацій | Опрацювати с. 109 - 110 Матеріали з Інтернету на дану тему. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
32 | 13.05 2022 | Волонтерство | Опрацювати с. 111- 112 . Матеріали з Інтернету на дану тему. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
33 | 20.05. 2022 | Практична робота №2 «Сплачуємо податки» | Виконати завдання письмово у зошитах , що у вас , даючи відповіді на питання в електронному підручнику на с. 113 - 115 Матеріали з Інтернету на дану тему. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
34 | 27.05. 2022 | Узагальнюючий урок з теми «Родина – учасник суспільних відносин» | Повторити с. 96 - 115 . Написати есе на тему «Родина – учасник суспільних відносин» |
35 | 03.06.22 | Віртуальна екскурсія «Податки підприємств Полтавщини» | Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
Зарубіжна література
Учитель Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Завдання |
16.03 | Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди. | Читати уривки казки за підручником. Охарактеризуйте образ Аліси. |
18.03 | Персонажі, які оточують героїню. | Намалюйте ваших улюблених героїв твору. |
23.03 | Особливості художньої мови твору. | |
25.03 | М. І. Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші. | Опрац. С.232-234 підручника, тему записати у робочий зошит. |
30. 03 | Образ ліричної героїні, котра любить читати. Роль музичних і літературних асоціацій у творі. | Виразно читати вірш, дати відповіді на питання с.237. |
01.04 | Позакласне читання. К. Буличов. Цикл « Аліса» (1-2 твори за вибором) | Читати твір, скориставшись інтернетом. |
06.04 | Роальд Далл. « Чарлі і шоколадна фабрика». | Читати твір; |
08.04 | Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки. | Подивитись екранізацію твору по інтернету. |
Дата | Тема уроку | Завдання |
13.04 | Доброта і щирість головного героя. | Скласти характеристику образу Чарлі, записати у зошит. |
15.04 | РМ.(письм.) Твір-фантазія « Про що мої мрії». | На листочках, які зберігаєте, виконуєте роботу на с.238-239 підручника(1-10) завдання,фотографуєм, надсилаєм. |
20.04 | Туве Янсон. « Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору. | В зошит записати біогр.. відомості про письм. С.243-245, читати твір. |
22.04 | Персонажі, утілення в них ідей доброти, щирості, сімейних цінностей. | Дати відповіді на питання с.250, за бажанням подивитись мультфільми про Мумі-тролів по інтернету. |
27.04 | Пауль Маар (нар. 1937).«Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу». Яскравість художнього світу твору. | Читати твір по інтернету, знайти матеріал про письм., записати в зошит, надіслати. |
29.04 | Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки й фантазії. | Читати твір, скласти план до образу Суботика |
04.05 | Реальне і фантастичне у творі. | Читати твір |
06.05 | Елементи фольклору (казки) та їхнє значення для розкриття головної ідеї – реалізації мрій, бажань і прагнень особистості. | Знати зміст твору.( у зошиті повинно бути два записи: біографія і план до образу. |
11.05 | Контрольна робота з теми « Сучасна література. У колі добрих друзів». | Виконати роботу |
Дата | Тема уроку | Завдання |
13.05 | Позакласне читання №4. Cтарк У. «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» | Прочитати твір з інтернету |
18.05 | Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу. | Виконати контрольну роботу на листочку, надіслати С.252-253 |
20.05 | Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Повторити вивчений протягом року матеріал |
25.05 | Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Повторити вивчений протягом року матеріал |
27.05 | Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Повторити вивчений протягом року матеріал |
01.06 06.06 | Література на літо | Читати твори улюблених заруб письм. |
Трудове навчання
Вчитель Дзина Т.Г.
15.03-19.04 | Проект № 6. Прикраса із ниток. Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом. План Вибір та обґрунтування теми проекту. Складання плану проекту. Планування роботи з теми проекту. Робота з інформаційними джерелами. Добір виробів-аналогів. Створення графічного зображення. | Працювати за планом, спираючись на інтернет-джерела,роботу відтворити у робочих зошитах. |
Дата | Тема уроку | Завдання |
26.04-31.05 | Проект № 7 Лялька-мотанка Технологія виготовлення ляльки-мотанки. Вибір та обґрунтування теми проекту. Складання плану проекту. Планування роботи з теми проекту. Робота з інформаційними джерелами. Добір виробів-аналогів. Створення графічного зображення. Виготовлення виробу | Працювати над проектом |
Дата | Тема уроку | Завдання |
31.05 | Остаточна обробка виробу. | Працювати над виробом |
31.05 | Презентація виробів | Закінчити виріб |
07.06 | Поняття про побутові електроприлади. Різновиди | Опрац. тему за допомогою інтернету |
07.06 | Безпечне користування побутовими електроприладами. Загальні правила користування електропобутовими електроприладами. | Опрац. тему за допомогою інтернету |
Образотворче навчання
Вчитель Дзина.Т.Г.
18.03 | Створення ескізу-проекту предмету побуту(Настільна лампа,посуд,рамка) | Див. тему підручника. С.112-115 |
25.03 | Створення орнаментальної композиції. | Див. тему підручника. С.117-120 |
01.04 | Українські писанки. Створення ескізу великодньої писанки. | Див.тему підручника. 121-125 |
08.04 | Створення ескізу вишивки рушника. | Див.тему підручника. С.128-132 |
15.04 | Стилізація обраної моделі з природи | Див.тему підручника. С.133-135 |
Дата | Тема уроку | Завдання |
15.04 | Стилізація обраної реальної моделі з природи | У підручнику знайти тему «Як стилізувати природні форми» і там виконуємо завдання( сторінку знайдете самі, тому що підручники у вас), фотографуємо і надсилаємо. |
22.04 | Створення декоративної композиції | Знайти у підручнику тему « Народні промисли»,виконати завдання, надіслати у зручний для вас спосіб. |
29.04 | Петриківський розпис. Малюнок декоративної квітки за допомогою пензля або комп’ютерної графіки. | Опрац. с. 142-146 |
06.05 | Мистецтво навколо нас. Створення декоративного панно « Клоун». | Опрац. с. 147-151 |
13.05 20.05 | Ляльковий театр | Опрац. с. 152-155 |
Дата | Тема уроку | Завдання |
13.05 | Ляльковий театр | Створити пальчикову ляльку |
20.05 | Ляльковий театр | Створити пальчикову ляльку |
27.05 | Підсумковий урок. Віртуальна подорож музеями світу. | Відвідати сторінки відомих музеїв |
03.06 | Підсумковий урок |
Музичне мистецтво
Учитель: Мусенко Світлана Василівна
Дата | Тема | Завдання |
16.03 | Велика сімейка. Різновиди оркестрів. | Прослухати музичну композицію М. Калачевський Ноктюрн у виконанні академічного оркестру. Віночок українських народних мелодій у виконанні українського оркестру. |
23.03 | « Світ вокальної музики». Хаоактерні ознаки вокальної музики, сольна та ансамблева музика | Прослухати Каччині « Ave Maria», Ф.Шуберт « Ave Maria”. |
30.03 | « Скарбничка професіонала». Урок узагальнення. Характерні ознаки хорової музики. | Прослухати М. Глінке ромнс « Венеціанська ніч» - у виконанні ансамблю вокалістів ( акапелла). М. Глінке хор « Слався» - із опери « Іван Сусанін» у виконанні академічного хору та оркестру. |
Дата | Тема | Завдання |
06.04 | Музика та інші мистецтва. Особливості взаємодії музики та інших видів мистецтва. | Прослухати музичну композицію Л.Деліб « На вшпиньках». |
13.04 | Музика і слово. Особливості взаємодії музики з літературою. | Прослухати романс М.Глінка « Жайворонок» у виконанні дитячого хору. |
20.04 | Музика та візуальні мистецтва. Особливості взаємодії музики з образотворчим мистецтвом. М.Мусоргський « Богатирські ворота» з фортепіанної сюїти « Картинки з виставки». | Прослухати пісеньку друзів з мультфільму « Бременські музиканти». |
27.04 | Музика в театрі. Особливості взаємодії музики та театру. | Прослухати Чайковський Вальс із балету « Спляча красуня» |
Дата | Тема | Завдання |
04.05 | Музика в кіно. Особливості взаємодії музики і кіно. Є. Крилатов інструментальна музика до фільму « Гість із майбутнього». | Прослухати музичну композицію « Крилаті гойдалки» Є. Крилатова. |
11.05 | Музика в кіно. Особливості взаємодії музики і кіно. Є. Крилатов інструментальна музика до фільму « Гість із майбутнього». | Прослухати музичну композицію із фільму « Пригоди Електроніка». |
18.05 | В гостях у цирку. Особливості взаємодії музики та циркового мистецтва. | Прослухати Ж. Оффенбах Галоп із оперети « Паризький балет». |
25.05 | Чекаємо літа. Узагальнюючий урок. | Прослухати музику із дитячих улюблених мультфільмів. |
01.06 | Назустріч канікулам. Підсумковий урок. Музична вікторина. | Повторення пісень. |
Інформатика
Учитель на заміні: Михайленко Оксана Віталіївна
Дата | Тема | Завдання |
17.03 | Інструктаж з БЖД. Складання та виконання лінійних алгоритмів. | Опрацювати за підручником с. 156- 158. |
24.03 | Інструктаж з БЖД. Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Skratch. | Підготуватися до практичної роботи №4 с. 169 – 177. |
31.03 | Інструктаж з БЖД. Алгоритми з повтореннями. | Опрацювати за підручником с. 186 – 190. |
Дата | Тема | Завдання |
07.04 | Інструктаж з БЖД. Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником. | Підготуватися до практичної роботи №5. |
14.04 | Інструктаж з БЖД. Алгоритми з розгалуженнями. | Опрацювати за підручником с. 194 – 197. |
21.04 | Інструктаж з БЖД. Цикли з передумовою. | Працюємо з комп’ютером с. 197 – 198. |
28.04 | Інструктаж з БЖД. Складання та виконання проектів з циклами. | Підготуватися до практичної роботи №6. |
Дата | Тема | Завдання |
05.05 | Інструктаж з БЖД. Постановка завдання, планування та виконання проекту. | Працюємо з комп’ютером. |
12.05 | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуального проекту. | Працюємо з комп’ютером. |
19.05 | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуального проекту | Працюємо з комп’ютером. |
26.05 | Інструктаж з БЖД. Презентація індивідуального проекту. | Презентація. |
02.06 | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за навчальний рік. |
Фізична культура
Учитель: Михайленко Оксана Віталіївна
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Повороти на місці. Прискорення з різних В.П. Пересування з м’ячем. | Рухливі ігри. |
15.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення м’яча різними способами. Прискорення. Рухливі ігри та естафети. | Рухливі ігри. |
16.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення м’яча різними способами. Прискорення на 5, 10, 15 м. | Рухливі ігри . |
21.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення м’яча різними способами. Передача м’яча партнеру однією рукою. | Рухливі ігри. |
22.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Передача м’яча після ведення. Кидки м’яча однією рукою від плеча. | Рухливі ігри. |
23.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Передача м’яча різними способами з місця та під час ведення. | Рухливі ігри. |
28.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Кидки м’яча однією рукою від плеча з місця та в русі « Човниковий біг» 4*5 м. | Рухливі ігри. |
29.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Кидки м’яча двома руками від грудей з місця та в русі. Стрибкові вправи. | Рухливі ігри. |
30.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Футбол. Пересування: поєднання прийомів пересування з м’ячем та без. | Рухливі ігри. |
Дата | Тема | Завдання |
04.04 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Удари по м’ячу ногою: удари різними частинами підйому по нерухомому м’ячу. | Рухливі ігри. |
05.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Удари по м’ячу ногою: удари різними частинами підйому по м’ячу в русі та нерухомому м’ячу. | Рухливі ігри. |
06.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Зупинки м’яча: зупинки м’яча підошвою та внутрішнім боком стопи. Удари по м’ячу ногою. | Рухливі ігри . |
11.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення м’яча : ведення м’яча різними частинами підйому. Удари по м’ячу ногою. | Рухливі ігри. |
12.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Зупинки та ведення м’яча вивченими способами. Передачі м’яча. | Рухливі ігри. |
13.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Відволікальні дії ( фінти). Повторити ведення м’яча та передачі. | Рухливі ігри. |
18.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Відволікальні дії ( фінти). Вдосконалення ведення м’яча та передачу. | Рухливі ігри. |
19.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вкидання м’яча на дальність. Жонглювання м’ячем, ногою, стегном, головою. | Рухливі ігри. |
20.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вкидання м’яча на дальність та точність. Жонглювання м’ячем. | Рухливі ігри. |
25.04 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Елементи гри воротаря: мовлення, відбивання, введення м’яча в гру. | Рухливі ігри. |
26.04 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Елементи гри воротаря: введення м’яча в гру, вибір позиції. Навчальний норматив. | Рухливі ігри. |
27.04 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Легка атлетика. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м. Прискорення. | Рухливі ігри. |
Дата | Тема | Завдання |
02.05 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м, 60 м. Прискорення 10 – 30 м. Старт та стартовий розбіг. | Рухливі ігри. |
03.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Біг 30 м, 60 м. Прискорення. | Рухливі ігри. Повторити стартовий розбіг. |
04.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Повторний біг | Рухливі ігри . Повторити старт та стартовий розбіг. |
10.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Повторний біг 2*60м, 4*30м. Закріпити старт. | Рухливі ігри. |
16.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Біг на короткій дистанції. Біг по дистанції. | Рухливі ігри. |
17.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Біг 30м, 60м. Прискорення. Фінішування. | Рухливі ігри. |
23.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Повторити біг по дистанції та фінішування. | Рухливі ігри. |
24.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи. Повторити біг по дистанції та фінішування. | Рухливі ігри. |
25.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Стрибкові вправи. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. | Рухливі ігри. |
30.05 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Стрибкові вправи. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. | Рухливі ігри. |
31.05 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Стрибкові вправи. Багатоскоки. Стрибки у довжину з місця та з розбігу. | Рухливі ігри. |
01.06 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Стрибкові вправи. Рівномірний біг 1000м ( без урахування часу). | Рухливі ігри. |
06.06 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Стрибкові вправи. Стрибкові вправи та спеціальні вправи для метань. Метання на дальність. Навчальний норматив. | Рухливі ігри. |
07.06 | ТБ, ТМЗ.ЗФП. Бігові вправи, стрибкові вправи, вправи для метань. | Рухливі ігри. |
З А В Д А Н Н Я з німецької мови
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова, записати у словник; ** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | Школа моєї мрії | С.150*, в.2(с.150)*** |
15.03 | Систематизація лексичних знань | С.148*, в.2(с.148)*** |
17.03 | Повторення | В.2(с.152)** |
21.03 | Подорож. Куди ти їдеш? | С.155*, в.3(с.156)*** |
22.03 | Як можна подорожувати? | С.158*, в.4(с.159)***,в.2(с.158)** |
24.03 | Німеччина – країна і люди | С.160*, в.4(с.161)***,в.3(с.160)** |
16.03 | Німеччина | С.162*, в.2(с.162)*** |
29.03 | Берлін – столиця Німеччини | В.4(с.164)*** |
31.03 | Україна – моя Батьківщина | С.165*, в.2(с.165)***,в.3(с.166)** |
04.04 | Українська столиця | С.167*, в.3(с.168)***,в.4(с.168)** |
05.04 | Ми охоче подорожуємо | С.155 – 167 – повторити лексичний матеріал |
07.04 | Повторення | С.155 – 167 – повторити лексичний матеріал |
Дата | Тема | Завдання |
11.04 | Рідне місто/село Місто чи село? | С.173*, в.2(с.173)***,в.3(с.174)** |
12.04 | У місті | С.175*, в.5(с.177)*** |
14.04 | У місті | В.3(с.176)*** |
18.04 | Маленьке місто – велика культура | С.178*, в.3(с.178)***,в.4(с.179)**-списати таблицю в зошит |
19.04 | Життя у місті | В.5(с.180)*** |
21.04 | У селі | С.181*, в.2(с.181)** |
25.04 | Моє рідне місто/село | С.181*, в.3(с.182)*** |
26.04 | Великі міста України | С.183*, в.3(с.183)** |
28.04 | Систематизація лексичних знань | Виконати тестове завдання |
Дата | Тема | Завдання |
02.05 | Систематизація знань з теми | Повторити лексичний матеріал з теми |
03.05 | Природа. Природа поряд зі мною | С.188*, в.4(с.189)*** |
05.05 | Яка сьогодні погода? | С.191*, в.2(с.191)** |
09.05 | Щодня теплішає | С.193*, в.3(с.194)***,в.4(с.194)** |
10.05 | Погода була жахливою | С.195*, в.4(с.196)*** |
12.05 | Якою буде погода? | С.198*, в.3(с.199)*** |
16.05 | Пори року | С.200*, в.3(с.200)** |
17.05 | Незабаром літо | С.203*, в.6(с.204)** |
19.05 | Систематизація лексичних знань | Підготуватися до контролю письма |
23.05 | Контроль письма | Підготуватися до контролю читання |
24.05 | Контроль читання | Підготуватися до контролю аудіювання |
26.05 | Контроль аудіювання | Підготуватися до контролю говоріння |
30.05 | Контроль говоріння | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
31.05 | Систематизація лексичного та граматичного матеріалу | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
02.06 | Систематизація лексичного та граматичного матеріалу | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
06.06 | Урок узагальнюючого повторення | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
07.06 | Підсумковий урок |
Коментарi