7 клас. Дистанційно з 14 березня 2022 року.
Українська мова
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
14/03/22 | Контрольний переказ | Написати переказ | |
16/03/22 | И та І в кінці прислівників | Опрац. підруч., с. 195, впр.422, 425 | |
21/03/22 | Правопис прислівників на -о, -е | Повт. п.34, впр.406 | |
23/03/22 | РМ Портретний нарис у публіцистичному стилі | Написати нарис, с.188, впр.402 | |
28/03/22 | Написання прислівників | Підруч, с. 190-195, впр.406, 418 | |
30/03/22 | Контрольна робота . Прислівник | Вик. Завд. контрольної | |
04/04/22 | Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. | Опрац. мат.підруч., с.208 — 210, вик.впр.459, 462 | Відеоуроки для 7 класу ; ВШО (школа онлайн) ; umity.in.ua; 7 кл, база ресурсів, клас, тема |
06/04/22 | Види прийменників за будовою. Похідні та непохідні прийменники. Написання прийменників | Подивитися відеоурок, вик. впр.459, 465 |
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
11.04 | Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення | Опрац. мат.підруч., с. 214-216, впр.474, 478 | Відеоуроки для 7 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; база ресурсів,7 кл; тема |
13.04 | Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою, походженням | Опрац. мат.підруч., с.220-224 впр.488,497 | |
18.04 | Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. Сполучники і сполучні слова | Опрац. мат.підруч., с.221, 227 впр.489,501 | |
20.04 | Написання сполучників разом та окремо. Розрізнення сполучників і однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні сполучники | Опрац. мат.підруч., с. 228-230, впр.508, 510 | |
25.04 | Контрольний текстовий диктант | Написати текст дикт. | |
27.04 | Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі. | Опрац. мат.підруч., с.232-233, впр.513, 514 | |
02.05 | Частки, що надають слову або реченню додаткових відтінків | Опрац. мат.підруч., с.232-235, впр. 516, 519 | |
04.05 | Правопис часток не і ні з різними частинами мови | Опрац. підруч, с.239-242, впр.531, 541 | |
09.05 | Написання часток -бо, -но, -то, -от, - таки | Опрац.підруч., с.237-239, впр.524, 528 | |
11.05 | Вигукяк особлива частина мови. Групи вигуків за значенням | Опрац.підруч., с.245-247, впр. 552, 553 | |
16.05 | Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках | Повт.мат., с.248, впр.554, 556 | |
18.05 | Контрольна робота №7.Прийменник. Сполучник. Частка. Вигук | Виконати завд.к/р | |
Узагальнення й систематизація | |||
23.05 25.05 30.05 | Узагальнення і систематизація вивченого про частини мови, їх правопис і використання в мовленні | Повт. с. 42-107, впр.559, 562; С. 112-167, впр.565, 566; С.208-245, впр.574, 571 | Читання вголос Усний твір |
Українська література
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
15/03/22 | Контрольна робота | Вик. завдання контрольної | Відеоуроки для 7 класу ; ВШО (школа онлайн) ; umity.in.ua; 7 кл, база ресурсів, клас, тема |
17/03/22 | В.Симоненко "Лебеді материнства" | Вивчити напам. | |
22/03/22 | Загальнолюдські цінності у вірші "Ти знаєш..." Романтичний порив поезії "Гей нові Колумби.." | Вивчити напам. "Ти знаєш..." | |
24/03/22 | Виразне читання творів В.Симоненка | Опрац. біограф. М.Павленко | |
29/03/22 | М.Павленко " Русалонька з 7-В.." Роздуми про сенс людского життя | Опрац. презент., читати твір | |
31/03/22 | Добро і зло в повісті. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх вчинків | Дати відп. на пит. після тексту | |
05/04/22 | Символічне значення образів шафи та старовинних коралів | Пояснити письм. символічність образів | |
07/04/22 | ПЧ А.Бачинський “Кульгавий” | Аналіз тексту |
Дата | Зміст уроку | Завдання | Додаткові ресурси |
12.04 | Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності ТЛ: новела | Читати підруч., с.215-219 | Відеоуроки для 7 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; база ресурсів,7 кл; тема |
14.04 | Любов Пономаренко. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин) | Відпов. на пит., с.219-221 | |
19.04 | Контрольний твір. Ти знаєш, що ти людина ( за вивч.творами) | Виконати завд.к/р | |
21.04 | Олег Ольжич. Українські національні герої, лицарі духу. «Захочеш – і будеш». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом | Читати підруч, с. 224-228, відп. на пит. | |
26.04 | Олена Теліга. «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам | Читати підруч..с 229-234, відп.на пит. | |
28.04 | Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача | Читати підруч., с. 236- 249, відп.на пит. | |
03.05 | Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості | Читати підруч., с.249- 260, характ.образ | |
05.05 | Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність | Проілюструв. проблеми твору прикладами з тексту | |
10.05 | Урок мовленнєвого розвитку №4. «Нова пригода Івана Сили». Продовження повісті Олександра Гавроша | Написати фанфік | |
12.05 | Урок літератури рідного краю Л.Пономаренко «Сліди з-під землі» | Прочитати розділи твору | |
17.05 | Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них | Читати підруч., с.261-263 | |
19.05 | Андрій Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…». Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті | Читати підруч., с.264-265 | |
24.05 | Ліризм поезій А. Малишка | Вивчити напам’ять 1 вірш (на вибір) | |
26.05 | Контрольна робота №6. Ми - українці | Виконати завд.конт.роб. | |
31.05 | Твори, які вивчались упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість | Готуватися до обговор. | |
02.06 | Підсумковий урок. Рекомендовані твори на літо |
Історія України
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
14.03 | Наукові та технічні знання.Книгодрукування. | Прочитати параграф 17 ст.97-99. Тестовий контроль |
18.03 | Християнська церква в 15-16ст.Єретики і боротьба з ними. | Прочитати параграф 16 |
21.03 | Середньовічні школи та університети.Архітектура і мистецтво. | Прочитати параграф 17-18. Тестовий контроль |
25.03 | Практична робота « Підготувати уявну екскурсію про середньовічні замки і собори» | Практичну роботу виконувати письмово в робочих зошитах |
28.03 | Раннє Відродження і гуманізм | Прочитати параграф 17-18 ст. 100-101 |
31.03 | Урок узагальнення з теми : «Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя | Повторити параграфи 16-18.Тестовий контроль |
01.04 | Країни Центральної та Східної Європи в 10-15 ст. Чернечі рицарські ордени та християнізація Європи. | Прочитати параграф 19-20 ст. 112-113 |
04.04 | Польське королівство.Велике князівство Литовське.Угорське королівство.Королівство Чехія.Ян Гус і Гуситські війни. | Прочитати параграф 19-20 ст. 104-111.Тестовий контроль |
08.04 | Монгольська навала на Русь. Новгородська Боярська республіка. Московська держава. | Прочитати параграф 21. Тестовий контроль |
11.04 | Практичне заняття. Виникнення слов’янської писемності. Кирило і Мефодій. | Практичну роботу виконувати письмово в робочих зошитах |
15.04 | Утворення Османської імперії. | Прочитати параграф 22.Тестовий контроль |
Алгебра
№ уроку | Дата проведення | Зміст уроку | Завдання додому | Примітка |
47 | 14.03. 22 | Лінійна функція , її графік та властивості. Самостійна робота . | Опрацювати П 23, с. 165 – 167 . Виконати вправу 857, 859 . Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |
48 | 16.03. 22 | Розв’язування вправ | Виконати вправу 862, 863. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
Геометрія
№ | Дата проведення | Зміст уроку | Завдання уроку | Примітка |
45 | 25.02.22 | Нерівність трикутника | Опрацювати с. 87 – 90 Виконати вправу 257 . Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |
45 | 15.03.22 | Ознака рівності прямокутних трикутників | Опрацювати с. 88 – 89 Виконати вправу 263. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
Алгебра
Вчитель: Малюжко Надія Володимирівна
Дата | Тема | Завдання |
21.03 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 3(п.23). Виконати вправи №880, 882. |
23.03 | Розв’язування вправ вправ. | Повторити параграф 3(п.20 - 23). Виконати вправи № 4, 8, 9, 12 (ст. 171-172). |
28.03 | Контрольна робота з теми «Функції». | Виконати завдання розміщені в вайберн групі 7 кл. |
30.03 | Аналіз контрольної роботи. Загальні відомості про лінійні рівняння. | Повторити параграф 1(п.2) . Виконати вправи №40, 52. |
04.04 | Рівняння з двома змінними. | Опрацювати параграф 4(п. 24). Виконати вправи №920, 927. |
06.04 | Розв’язування лінійних рівнянь з двома змінними. | Повторити параграф 4(п.24) . Виконати вправи №929, 926. |
11.04 | Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. | Опрацювати параграф 4(п. 25). Виконати вправи №952, 962. |
13.04 | Лінійні рівняння з двома змінними та його графік. | Повторити параграф 4(п.25) . Виконати вправи №971, 977. |
18.04 | Лінійні рівняння з двома змінними та його графік | Повторити параграф 4(п.25) . Виконати вправи №987, 990. |
20.04 | Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. | Опрацювати параграф 4(п. 26). Виконати вправу №1011. |
27.04 | Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки | Опрацювати параграф 4(п. 27). Виконати вправу №1035. |
Дата | Тема | Завдання |
02.05 | Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними . | Повторити параграф 4(п. 26-28). Виконати вправу №1017. |
04.05 | Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними. | Повторити параграф 4(п. 26-28). Виконати вправу №1054. |
09.05 | Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь. | Опрацювати параграф 4(п. 29). Виконати вправу №1081, 1087. |
11.05 | Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь. | Повторити параграф 4(п. 29). Виконати вправи №1093, 1099. |
16.05 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграф 4(п.26 - 29). Виконати вправи №1039, 1111. |
18.05 | Контрольна робота з теми «Лінійні рівняння та їх системи». | Пройти тестування на платформі На Урок (посилання розміщено в вайбер групі 7 кл). |
23.05 | Аналіз контрольної роботи. Повторення. Дії з многочленами. | Повторити параграф 2 (14-18). Виконати вправи № 587, 689. |
25.05 | Повторення. Розв’язування вправ. Підготовка до підсумкової контрольної роботи. | Повторити параграф 3 (20-22). Виконати вправи № 810, 835. |
30.05 | Підсумкова контрольна робота. | Пройти тестування на платформі На Урок (посилання розміщено в вайбер групі 7 кл). |
01.06 | Аналіз підсумкової контрольної роботи. | Завдання розміщені в вайбер групі 7 кл. |
06.06 | Підсумкове оцінювання. |
Геометрія
Дата | Тема | Завдання |
18.03 | Властивості прямокутних трикутників. | Опрацювати параграф 3(п. 18). Виконати вправи №459, 461. |
22.03 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 3(п. 18). Виконати вправи №467,468. |
25.03 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграф 3(п.13 - 18). Виконати вправи № 8, 11 (ст.145). |
29.03 | Контрольна робота з теми «Рівнобедренний та прямокутний трикутники». | Виконати завдання розміщені в вайбер групі 7 кл. |
01.04 | Аналіз контрольної роботи. Коло. Круг. | Опрацювати параграф 4(п. 19). Виконати вправи №482, 492. |
05.04 | Дотична до кола, її властивості. | Опрацювати параграф 4(п. 20). Виконати вправи №516, 520. |
08.04 | Дотична до кола, її властивості. | Повторити параграф 4(п. 20). Виконати вправи №508, 522. |
12.04 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 4(п. 20). Виконати вправи №510, 526. |
15.04 | Коло описане навколо трикутника. | Опрацювати параграф 4(п. 21). Виконати вправи №550, 552. |
19.04 | Коло описане навколо трикутника. | Повторити параграф 4(п. 21). Виконати вправи №541, 547. |
22.04 | Коло вписане в трикутник. | Повторити параграф 4(п. 21). Виконати вправи №553, 555. |
26.04 | Коло вписане в трикутник. | Повторити параграф 4(п. 21). Виконати вправи №558, 559. |
29.04 | Розв’язування вправ. Геометричне місце точок. | Опрацювати параграф 4(п.23). Виконати вправи №622, 632. |
Дата | Тема | Завдання |
03.05 | Розв’язування вправ. Геометричне місце точок. | Опрацювати параграф 4(п.23). Виконати вправи № 622, 632. |
06.05 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграф 4(п.22). Виконати вправи №585, 577. |
10.05 | Контрольна робота з теми «Коло. Круг». | Повторити параграф 4. Пройти тестування на платформі На Урок (посилання розміщене в вайбер групі 7 кл). |
13.05 | Аналіз контрольної роботи. Повторення. Ознаки паралельності прямих. | Повторити параграф 3(п.14). Виконати вправи №306, 311. |
17.05 | Повторення. Ознаки рівності трикутників. | Повторити параграф 2 (п.8, 10, 11). Виконати вправи №176, 259. |
20.05 | Повторення. Суміжні та вертикальні кути. | Повторити параграф 1 (п. 4). Виконати вправи №109, 111. |
24.05 | Повторення. Сума кутів трикутника. | Повторити параграф 3 (п.16). Виконати вправи № 382, 404. |
27.05 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Виконати вправи № 715, 689. |
31.05 | Підсумкова контрольна робота. | Пройти тестування на платформі На Урок (посилання розміщене в вайбер групі 7 кл). |
03.06 | Аналіз підсумкової контрольної роботи. | Завдання розміщені в вайбер групі 7 кл. |
07.06 | Підсумкове оцінювання. |
Біологія
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | ||
59 | 22.04. 2022 | Гриби . Особливості живлення грибів | Опрацювати пар. 51. Усно відповіді на питання на с. 195. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
60 | 28.04 2022 | Особливості життєдіяльності та будови грибів : грибна клітина , грибниця, плодове тіло. Лабораторне дослідження № 15 : будова шапинкових грибів. | Опрацювати пар. 52. Письмово відповіді на питання на с. 196- 198. Малюнок 204 в зошит с. 193. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
61 | 29.04. 2022 | Практична робота №5 Різноманітність їстівних та отруйних грибів своєї місцевості | Опрацювати параграф 54, 55. Викон. завд. на с.211 - 212(усно). Записати 5 правил в зошит збирання грибів. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
62 | 05.05. 2022 | Розмноження та поширення грибів | Опрацювати с. 204 .Малюнок 220 в зошит Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
63 | 06.05. 2022 | Групи грибів: симбіотичні – мікоризо утворюючі шапкові гриби, лишайники | Опрацювати параграф 53. Викон. завд. на с.203,(письмово) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
64 | 12.05. 2022 | Сапротрофні – цвілеві гриби ;паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини) | Опрацювати параграф 56. Викон. завд. на с. 215(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
65 | 13.05. 2022 | Дріжді | Опрацювати параграф 57. Вик. завд. на с. 218(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
66 | 19.05.22 | Значення грибів у природі та житті людини | Опрацювати с.216- 218(усно) Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
67 | 20.05.22 | Міні – проект Гриби у природі та житті людини | Скласти презентацію з даної теми Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
68 | 26.05.22 | Узагальнюючий урок з теми «Гриби» | Опрацювати с. 219 - 221 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
69 | 27.05.22 | Віртуальна екскурсія . Вивчаємо рослинні угрупування | На основі власних фото скласти презентацію. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||
70 | 02.06.22 | Узагальнення матеріалу. Будова та життєдіяльність організмів | Матеріали Інтернету. Тестовий контроль | ||
71 | 03.06. 22 | Узагальнення. Будова та життєдіяльність організмів | Скласти гербарій з рослин нашої місцевості |
Біологія
Дата | Тема | Завдання |
15.03 | Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції. Лабораторне дослідження: особливостей покривів тіла тварин - друкований зошит на сторінці 25-26 (зошити забрати в школі на столі біля входу) | Опрацювати параграф 35 |
16.03 | Органи чуття, їх значення. | Опрацювати параграф 37Пройти тестування по темі за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4711243 або сайт на урок код доступу4711243 час виконання 20 хв до 21 березня |
22.03 | Нервова система практична робота №6 Порівняння будови головного мозку хребетних тварин | Опрацювати параграфи 36,38Оформити звіт про практичну роботу |
23.03 | Розмноження та його значення | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=S9bBOWj2-uA Опрацювати параграф 39 |
05.04 | Поведінка тварин, методи її вивчення | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=CvuBntwNkR0 Опрацювати параграф 42 |
06.04 | Вроджена і набута поведінка Лабораторне дослідження –Спостереження за поведінкою тварин (друкований зошит ст 31)- за своїми улюбленцями або відео - https://www.youtube.com/watch?v=DmwkYA0E-hg | Опрацювати параграф 43 Пройти тестування по параграфу 42 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5194363 до 23 години час виконання 12 хвилин |
19.04 | Форми поведінки тварин: репродуктивна,територіальна | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=RIx5VDIKM8s https://www.youtube.com/watch?v=zZ0uBv-xS70 Опрацювати параграфи 46-47 Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7506464 до 20 квітня 23 години |
20.04 | Форми поведінки тварин –соціальна передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=zZ0uBv-xS70 | Опрацювати параграф 48 Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7506464 до 20 квітня 23 години (хто пройшов , може ще пройти, щоб покращити результат) |
26.04 | Практична робота №7 Визначення форм поведінки тварин | Опрацювати параграф 48 Виконати практичну роботу в друкованих зошитах ст 33-35 (заповнити таблицю ст 33 за картками до практичної роботи ст 34-35) |
27.04 | Виконати проекти: «Угруповання тварин» , «Чому мігрують тварини», « Як спілкуються тварини» | Виконуємо один з проектів і присилаємо на електронну адресу до наступного уроку aleksan0209@gmail.com |
03.05 | Комунікація тварин | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=cKoT8qPPpjkОпрацювати параграф 49 |
04.05 | Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Виконати проект «Як вчаться пташенята», «Як тварини користуються знаряддями праці» | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=2lFj19Ag7FAОпрацювати параграф 50 Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2785939 або сайт на урок код доступу 2785939 час виконання 20 хв до 5 травня 23 00 години проекти прислати на електронну адресу Виконуємо один з проектів і присилаємо на електронну адресу до наступного уроку aleksan0209@gmail.com |
10.05 | Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=24VU6qAYvPEПовторити параграфи 49-50 |
11.05 | Узагальнення знань з теми: «Поведінка тварин» (Контрольна робота») | Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1579531або сайт на урок код доступу 1579531 час виконання до 14 травня 23 00 години |
17.05 | Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища. | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=T1KsGJoc-js Опрацювати параграф 51 |
18.05 | Ланцюги живлення і потік енергії | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=7T75vXWG2yY Опрацювати параграф 52 Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9456663 або сайт на урок код доступу 9456663 час виконання до 22 травня 23 00 години |
24.05 | Взаємозв’язок компонентів екосистеми. Співіснування організмів в угрупованнях. | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=wBkHWQv2T6E Опрацювати параграф 53 |
25.05 | Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика. | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=fhKaDcr5r0kОпрацювати параграф 54 Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4640889 або сайт на урок код доступу 4640889 час виконання до 27 травня 23 00 години |
Хімія
Дата | Тема | Завдання |
15.03 | Вода – розчинник. Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. | Опрацювати параграф 26, |
22.03 | Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=Mt7SBZDTy9Y Опрацювати параграф 26, виконати вправи на сторінці 147- 11,12 |
29.03 | Розрахункові задачі | Передивитися відео 7 клас. Хімія. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини (Тиж.5:СР) - YouTube Повторити параграф 26, виконати вправи на сторінці 147- №13-16 Розв’язання прислати в особисті до 18.00 |
05.04 | Виготовлення розчину | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=cWZoXp_bhuY Записати розв’язки задач з відео в зошит , розв’язати задачі на ст 150 –а,б ( з лабораторного досліду) Прочитати параграф 27 |
19.04 | Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=E1Qmr7_PlsIОпрацювати параграф 28 до ст 154 Виконати вправу 11 ст 156 |
26.04 | Поняття про індикатори . лабораторний дослід 10 випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами. | Опрацювати параграф 28 Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=1YyP6qh-c-k Оформити дослід у друкованому зошиті Фото прислати! -сторінки 29-32 |
03.05 | Значення води і водних розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі. | Опрацювати параграф 29 до ст 158. Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=eL1wiaZuo-s представити проект . Вибрати одну з тем: «Дослідження якості води з різних джерел» , « Дослідження фізичних та хімічних властивостей води», «Способи очищення води у побуті» Виконаний проект прислати на електронну адресу до наступного уроку aleksan0209@gmail.com |
10.05 | Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення . Очищення води на водоочисних станцій та в домашніх умовах | Присилаємо проекти за минулий урок!!! Опрацювати параграф 29 Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=CYv7Li_UEJs Повторити тему «Вода» Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5618427 або сайт на урок код доступу 5618427 час виконання до 23 00 години 14 травня |
17.05 | Урок – узагальнення знань з теми : «Вода» Контрольна робота | Повторити тему «Вода» Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7974404 або сайт на урок код доступу 7974404 час виконання до 23 00 години 23 травня |
24.05 | Віртуальна екскурсія . Водоочисна станція, Пожежна частина. | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=0vMVcj1VsB0 Здаємо борги: практичну роботу, вправи, проекти - хто не здав |
Основи здоров’я
Дата | Тема | Завдання |
16.03 | Способи конструктивного розв’язання конфліктів | Опрацювати параграфи 21-22, Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6845682 або сайт на урок код доступу6845682 час виконання 20 хв |
23.03 | Узагальнення знань з теми: «Психічна і духовна складові здоров’я» | Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4051760 або сайт на урок код доступу4051760 час виконання 20 хв 23 березня |
30.03 | Соціальна безпека населеного пункту | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=p5DoBgnfvWU Опрацювати параграф 23 |
06.04 | Держава на захисті прав дитини | Передивитися відео – https://www.youtube.com/watch?v=cIGrxHZgzBk Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4896736 або сайт на урок код доступу 4896736 час виконання 18 хв до 23 00 години 7 квітня Повторити параграф 23, прочитати ст 89- 90 підручника, додаток 8 ст 125 |
20.04 | Найближче оточення дитини. Вплив родини і друзів. Види підліткових компаній | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=19Uzf9X-Hjg&t=353s – Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2111150 або сайт на урок код доступу 2111150 час виконання 20хв до 23 00 години 21 квітня Опрацювати параграф 24 |
27.04 | Хвороби цивілізації | Передивитися відео – https://www.youtube.com/watch?v=Rdahu2P3p6s Опрацювати параграф 25 Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2640150 або сайт на урок код доступу 2640150 час виконання 20 хв до 23 00 години 1 травня |
04.05 | Вплив комерційної реклами на здоров’я . комп’ютерна, ігрова та інтернетзалежність. | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=wcLy6FlrpQE ,- https://www.youtube.com/watch?v=RCALbN9O5t4 Повторити параграф 25, прочитати сторінки 98-99 Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1179834 або сайт на урок код доступу 1179834 час виконання 18 хв до 23 00 години |
11.05 | Профілактика захворювань, що набули соціального значення. | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=ll1PFrSOkHcОпрацювати параграфи 26-27 Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8401650 або сайт на урок код доступу 8401650 час виконання 16хв до 23 00 години 14 травня |
18.05 | Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз) | Передивитися відео - https://www.youtube.com/watch?v=AzIj3nDAhO4 Опрацювати параграф 28 |
25.05 | Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації. | Передивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=OX6dfyK8WMMОпрацювати параграфи 29-30, повторити 28. Повторити тему. Пройти тестування - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8081111 або сайт на урок код доступу 8081111 час виконання до 23 00 години 27 травня |
Вчитель: Василь Бабій
Підручник: Фізика (Бар'яхтар) 7 клас 2020
Дата | Тема | Завдання | Додаткові ресурси |
14.03.2022 | Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри. | Опрацювати §25. Використайте цей код 4628247, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/LE4u7jaufnw |
17.03.2022 | Сполучені посудини. Манометри. | Опрацювати §26. Використайте цей код 8743649, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/idkb7SziRHQ |
21.03.2022 | Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда. | Опрацювати §27. Використайте цей код 2539088, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/3hsftJIjM9Q |
24.03.2022 | Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №10. З'ясування умов плавання тіла. | Опрацювати с.185-187. Виконання роботи в режимі онлайн. Використайте цей код 6198182, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/uMiWTVLBmYo |
28.03.2022 | Навчальний проект №3. | Опрацювати с.246-248. Використайте цей код 4873360, відкривши посилання join.naurok.ua | Підготувати відеозвіт про навчальний проект. |
31.03.2022 | Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи. | Опрацювати с.194-195. Використайте цей код 1991217, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/ww4V4mwiG_k |
04.04.2022 | Контрольна робота №5 з теми "Тиск твердих тіл, рідин і газів" | Повторити §§22-29. Використайте цей код 4281940, відкривши посилання join.naurok.ua | |
07.04.2022 | Аналіз контрольної роботи №5. Механічна робота. Потужність. | Опрацювати §§30-31. Використайте цей код 4160124, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/ETxprnQ3ZVE |
11.04.2022 | Розв'язування задач. | Опрацювати §§30-31. Використайте цей код 9472285, відкривши посилання join.naurok.ua | |
14.04.2022 | Механічна енергія та її види. | Опрацювати §32. Використайте цей код1572339, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/xuVw0U2NAtY |
18.04.2022 | Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування. | Опрацювати §33. Використайте цей код 5926779, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/E883-jJHXAM |
21.04.2022 | Контрольна робота №6, з теми "Механічна робота та енергія" | Повторити §30-32.Використайте цей код 8835007, відкривши посилання join.naurok.ua | |
25.04.2022 | Момент сили. Умови рівноваги важеля. | Опрацювати §34. Використайте цей код7167939, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/RDoHKQ6w9QU |
28.04.2022 | Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №11. Вивчення умови рівноваги важеля. | Опрацювати с. 226-227. Використайте цей код 9057440, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/XF0NkMTnY-w https://youtu.be/akAbezJPC1I |
02.05.2022 | Рухомий і нерухомий блоки. Прості механізми. Коефіцієнт корисної дії механізмів. | Опрацювати §35,36. Використайте цей код 3519058, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/qH5tAKhgazU |
05.05.2022 | Розв'язування задач. | Опрацювати §35, 36. | Заняття в синхронному режимі. |
09.05.2022 | Інструктаж з БЖД. Лабораторна робота №12. Визначення ККД простого механізму. | Опрацювати с. 238-239. Використайте цей код 8473562, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/1mpoxK4zWsk |
12.05.2022 | Навчальний проект №4. | Опрацювати с.246-248. | Надіслати відео звіт про навчальний проект. |
16.05.2022 | Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи. | Опрацювати с.240-244. Використайте цей код 9799446, відкривши посилання join.naurok.ua | |
19.05.2022 | Контрольна робота №7 з теми "Механічна робота та енергія". | Використайте цей код 5861855, відкривши посилання join.naurok.ua | |
23.05.2022 | Аналіз контрольної роботи. Повторення розділу 1. Фізика як природнича наука. Пізнання природи. | Підготувати реферат на тему: "Фізика як природнича наука. Пізнання природи." | |
26.05.2022 | Повторення розділу 2. Механічний рух. | Підготувати реферат на тему: "Механічний рух". | |
30.05.2022 | Повторення розділу 3. Взаємодія тіл. Сила. | Підготувати реферат на тему: "Взаємодія тіл. Сила." | |
02.06.2022 | Повторення розділу 4. Механічна робота та енергія. | Підготувати реферат на тему: "Механічна робота та енергія". | |
06.06.2022 | Екскурсія. | Підготувати презентацію на тему: "Механічна робота та енергія в побуті". |
Вчитель: Василь Бабій
Підручник: Інформатика (Ривкінд) 7 клас 2020
Дата | Тема | Завдання | Додаткові ресурси |
15.03.2022 | Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних. | Опрацювати с. 122-123. | Перегляньте відео: https://youtu.be/OMIDlfs1Noc |
22.03.2022 | Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних. Практична робота №5. | Опрацювати с.133. Встановлення Scratch 2.0 Offline EditorПрактичну роботу надіслати на електронну адресу закладу. | Перегляньте відео: https://youtu.be/s6CRS5qB5X4 |
29.03.2022 | Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: розгалужень. | Опрацювати §4.3. Використайте цей код 7171545, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/OMIDlfs1Noc |
05.04.2022 | Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: розгалужень. Практична робота №6. | Опрацювати с.153. Роботу надіслати на адресу закладу. | Перегляньте відео: https://youtu.be/oROSDzHNbNg |
12.04.2022 | Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: повторень. | Опрацювати §4.3. Використайте цей код 3953971, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/btizk4fY-X8 |
19.04.2022 | Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: повторень. Практична робота №7. | Опрацювати §4.3. Використайте цей код7836750, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/WSYUzvG6Cmc |
26.04.2022 | Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: розгалужень, повторень. | Опрацювати §4.4. Використайте цей код 1779794, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/WSYUzvG6Cmc |
03.05.2022 | Інструктаж з БЖД. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: розгалужень, повторень. Практична робота №8. | Опрацювати §4.4. Використати цей код 2312068, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/OMIDlfs1Noc |
10.05.2022 | Опис моделей у середовищі програмування. | Опрацювати §2.1. Використайте цей код 3326457, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/my9vCxX4Ytc |
17.05.2022 | Опис моделей у середовищі програмування. | Опрацювати §2.1. Використайте цей код 3280961, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/my9vCxX4Ytc |
24.05.2022 | Опис моделей у середовищі програмування. | Опрацювати §2.1. | Перегляньте відео: https://youtu.be/my9vCxX4Ytc |
31.05.2022 | Опис моделей у середовищі програмування. | Опрацювати §2.1. | Перегляньте відео: https://youtu.be/my9vCxX4Ytc |
07.06.2022 | Інструктаж з БЖД. Опис моделей у середовищі програмування. практична робота №9. | Опрацювати §2.1. |
Географія
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка |
47 | 17.03. 2022 | Євразія. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння . | Опрацювати пар. 43. Усно відповіді на питання на с. 187(робота з картою),189. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | Практична робота № 10 . Позначення географічної номенклатури на контурній карті. (Виконуємо протягом теми) |
48 | 22.03 2022 | Дослідження та освоєння материка | Опрацювати сторінки 188 – 189 . Усно відповіді на питання на с. 189. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |
49 | 24.03. 2022 | Тектонічна будова . Рельєф. Роль внутрішніх сил у його формуванні | Опрацювати параграф 43. Викон. завд. на с.191(робота з картою), 195(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |
50 | 29.03. 2022 | Рельєф. Роль зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини. | Опрацювати сторінки 193 - 195. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | |
51 | 31. 03. 2022 | Загальні риси клімату | Опрацювати параграф 45. Викон. завд. на с.197, 198(робота з картою), 201(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка | |||||
47 | 17.03. 2022 | Євразія. Географічне положення. Історія відкриття та освоєння . | Опрацювати пар. 43. Усно відповіді на питання на с. 187(робота з картою),189. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | Практична робота № 10 . Позначення географічної номенклатури на контурній карті. (Виконуємо протягом теми) | |||||
48 | 22.03 2022 | Дослідження та освоєння материка | Опрацювати сторінки 188 – 189 . Усно відповіді на питання на с. 189. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
49 | 24.03. 2022 | Тектонічна будова . Рельєф. Роль внутрішніх сил у його формуванні | Опрацювати параграф 43. Викон. завд. на с.191(робота з картою), 195(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
50 | 29.03. 2022 | Рельєф. Роль зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини. | Опрацювати сторінки 193 - 195. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
51 | 31. 03. 2022 | Загальні риси клімату | Опрацювати параграф 45. Викон. завд. на с.197, 198(робота з картою), 201(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
52 | 05.04.22 | Кліматичні пояси і типи клімату | Опрацювати сторінки 199- 201 . Викон. завд. на с. 201(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
53 | 07.04.22 | Практична робота № 11. Визначення типів клімату у межах помірного поясу Євразії за допомогою кліматодіаграм | Виконати завдання у зошиті для практичних робіт | ||||||
54 | 12.04.22 | Води суходолу . Річки | Опрацювати сторінки 202- 204 . Викон. завд. на с. 206(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
55 | 14.04.22 | Води суходолу. Озера. Багаторічна мерзлота. Сучасне зледеніння | Опрацювати сторінки 204- 206 . Викон. завд. на с. 206(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||||
56 | 20.04.22 | Природні зони | Опрацювати параграф 47. Виконати завдання на с. 211(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | |||||
57 | 21.04. 2022 | Природні зони : лісостеп, пустелі і напівпустелі. Вертикальна поясність | Опрацювати пар. 49. Усно відповіді на питання на с. 219. Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
58 | 26.04 2022 | Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти занесені до світової спадщини ЮНЕСКО | Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
59 | 28.04. 2022 | Населення . Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з країнами Європи та Азії | Опрацювати параграф 50. Викон. завд. на с.221(робота з картою), 223(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
60 | 03.05. 2022 | Дослідження 4. Здійснення уявної подорожі вздовж 50 паралелі . складання карти маршруту. | Опрацювати параграф 51 - 53 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
61 | 05. 05. 2022 | Узагальнюючий урок з теми «Євразія». Контрольна робота. Тестовий контроль. | Опрацювати параграф 54 - 56. Викон. завд. на 247(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
62 | 10.05.22 | Тихий океан. Фізико – географічна характеристика. Рельєф дна. | Опрацювати параграф 57 . Викон. завд. на с. 250(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
63 | 12.05.22 | Клімат і води Практична робота № 12. Позначення географічних об’єктів та течій. | Опрацювати параграф 58 Виконати роботу у зошиті для практичних робіт с.42-45 | ||||
64 | 17.05.22 | Атлантичний океан. Фізико – географічна характеристика. Рельєф дна. | Опрацювати параграф 59. Викон. завд. на с. 260,263(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
65 | 19.05.22 | Індійський океан. Фізико – географічна характеристика. Рельєф дна. | Опрацювати параграф60. Викон. завд. на с. 265, 267(письмово). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
66 | 24.05.22 | Північно – Льодовитий океан. Фізико – географічна характеристика. Рельєф дна. | Опрацювати параграф 61. Виконати завдання на с. 269, 273(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
67 | 26.05. 22 | Вплив людини на природу материків і океанів | Опрацювати параграф 62. Виконати завдання на с. 269, 273(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
68 | 31.05. 22 | Забруднення навколишнього середовища. Дослідження 5. Шляхи розв’язання екологічних проблем | Опрацювати параграф 63. Виконати завдання на с. 282(усно). Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» | ||||
69 | 02.06.22 | Узагальнюючий урок з тем « Океани», «Вплив людини на природу материків і океанів» | Опрацювати параграф 64 Відеоматеріали «Всеукраїнська школаонлайн за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/vseukrayinskij-rozklad» |
Образотворче мистецтво
Вчитель Дзина Т.Г.
18.03 | Шрифт і зображення. | |
25.03 | Плакат. Листівка. | Стор.89-92. Виготовте вітальну листівку з елем. конструювання. |
01.04 | Фірмовий знак. Логотип. | Виконайте ескіз візитки з поєднанням фірмового знака і логотипа. |
08.04 | Світ книг і журналів. | Стор.97-99. Створіть макет журналу (обкладинка) |
15.04 | Дизайн одягу. Мода й культура. | Створити ескіз вечірньої сукні або шкільної форми. |
Дата | Тема уроку | Завдання |
15.04 | Дизайн одягу. Мода і культура | Виконайте ескіз костюма для власного гардеробу (спортивний одяг, святкова сукня, шкільна форма). Сфотографувати і надіслати |
22.04 | Національні традиції в одязі | Виконайте ескіз сучасного костюма в народному стилі . сфотографувати і надіслати. |
29.04 | Образ в костюмі | Створити сценічний образ в костюмі |
06.05 | Ландшафтний дизайн | Створити макет ланд.дизайну |
13.05 20.05 | Живий простір. Дизайн міського середовища. | Створити колаж міського середовища |
Дата | Тема уроку | Завдання |
13.05 | Живий простір. Дизайн міського середовища. | Зобразити пейзаж міської вулиці |
20.05 | Живий простір. Дизайн міського середовища. | Зобразити пейзаж міської вулиці |
27.05 | Дизайн- проект. | Закінчити проект |
03.06 | Підсумковий урок. |
Трудове навчання
Вчитель Дзина Т.Г.
18.03-01.04 | Проект №4. Технологічний одяг для кухні( фартух) Пошив виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проекту. | Закінчити роботу над проектом, підготувати виріб для презентації. |
08.04-13.05 | Проект № 5 Штучні квіти. Технологія виготовлення штучних квітів Вибір та обґрунтування теми проекту. Складання плану проекту. Планування роботи з теми проекту. Робота з інформаційними джерелами. Добір виробів-аналогів. Створення графічного зображення. | Працювати згідно плану з допомогою інтернету |
Дата | Тема уроку | Завдання |
08.04-13.05 | Проект. Штучні квіти. Технологія виготовлення штучних квітів. Планування роботи з теми проекту. Робота з інформаційними джерелами. Добір виробів-аналогів. Створення графічного зображення. Виготовлення виробу | Працювати над виробом в довільній техніці (папір,бісер інші техніки) |
Дата | Тема уроку | Завдання |
13.05 | Остаточна обробка виробу. | Закінчити виріб. |
20.05 | Захист проекту | |
27.05 | Міні-проект 1. Малярні роботи в побуті власними руками. Технологія виконання малярних робіт. | Ознайомитись із технологією малярних робіт |
03.06 | Міні-проект 2. Я- споживач . Маркування споживчих товарів. Читання маркування товарів | Ознайомитись із особливостями маркування товарів |
Зарубіжна література
Вчитель Дзина Т.Г.
14.03 | Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язанняя сімейного конфлікту в оповіданні « Пістрява стрічка» | Читати оповідання « Спілка рудих» та « Пістрява стрічка» |
18.03 | Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей. Доктор Ватсон як оповідач. | Читати в підручниках твори , письмово охарактеризувати образ Шерлока Холмса |
21.03 | О.Генрі — майстер новели. Моральні цінності в новелі « Дари волхвів». | Записати тему у роб. зошит, знати зміст твору. |
25.03 | Новела « Останній листок» — гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Образ Бермана. | Читати твір.Скласти план до образу Бермана |
28.03 | Образи дівчат( Сью, Джонсі), їхня динаміка. | Дати відповіді на питання після твору. |
01.04 | ПЧ. Е. Хемінгуей « Кішка на дошці» | Читати твір |
04.04 | Видатний англійський фантаст Герберт Уеллс. Точка зору дорослого і дитини у творі « Чарівна крамниця». | Записати тему у зошит, намал. ілюстрацію до твору. |
08.04 | Рюноске Акутагава— майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі « Павутинка». | Записати тему у зошит, читати твір. |
11.04 | Філософський зміст твору. Підтекст. Художні образи новели. | Дати відп. на пит.» Чому Кандата не зміг вибратися із пекла?» |
Дата | Тема уроку | Завдання |
14.04 | Розвиток мовлення № 4 (усно). Добір прислів’їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору (вивчені твори О.Генрі, Г.Уеллса, Р.Акутагави за темою). | Дібрати і записати в зошит до одного твору, твір вказать |
18.04 | Контрольна робота. Різнорівневі завдання з тем «Літературний детектив», «Світова новела». ..\Desktop\кабінет зар\Контрольні роботи\7_кл._Детектив.Новела_к.р._17р..docx (якщо посилання не спрацює, пишіть в групі) | На окремому листку, який потім зберігаєте, пишете роботу і надсилаєте фото. |
21.04 | АйзекАзімов (1920–1992). «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства. | Записати у зошит відомості про письменника, сторінки подивитесь самі (підручники тільки у вас),читати уривок із твору. |
25.04 | Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. | Дати відповіді на питання. Матеріали до цього уроку є у мене на сторінці у фейсбук. |
28.04 | Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей. | У ваших підручниках після твору , вибрати одне питання, дати відповідь на нього письмово( фото надіслати) |
05.05 | Діана Вінн Джонс (1934–2011). «Мандрівний Замок Хаула». Поєднання елементів казки та детективу у творі.( | Записати у зошит відомості про письменницю. За мотивами твор створено мультфільм,його можна переглянути в інтернеті. |
12.05 | Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів. | До образу Софі складіть план письмово. |
16.05 | Значення художнього прийому чаклунства у творі | Дати вдповіді на питання |
Дата | Тема уроку | Завдання |
16.05 | Значення художнього прийому чаклунства у творі. | Додивитись мультфільм |
19.05 | Корнелія Функе (нар. 1958). «Чорнильне серце». Тема «оживлення» книжки у творі.(ТЛ) Поглиблення уявлень про категорію «художність» в оцінці творів масового мистецтва. | Опрац. матеріал підр.про письменницю, запис в зошит, твір читати з інтернету, є фільм. |
23.05 | Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів. | Письмово охарактериз. Образ Мегі. |
26.05 | Контрольна робота №4. Різнорівневі завдання з теми «Сучасна література. Я і світ». | Контрольну скину на вайбер або електор. пошту |
30.05 | Позакласне читання №4. Старк У. «Петер і червоний птах» | Читати твір |
02.06 | Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. | Читати твори заруб. письм . |
06.06 | Література на літо |
Музичне мистецтво
Учитель: Мусенко Світлана Василівна
Дата | Тема | Завдання |
16.03 | Шансон. Особливості музики диско. Історія виникнення стилю. Видатні імена диско – музики. | Прослухати музичну композицію Шарль Азнавур, Мірей Матьє « Вічне кохання». |
23.03 | Барди. Історія виникнення бардівської пісні, Харктерні ознаки бардівської пісні. Імена видатних бардів. | Прослухати Б. Окуджава « Ваше величество женщина»; М.Бурмака « Ми йдемо». |
30.03 | Звучить авторська бардівська пісня. Історія виникнення авторської пісні. Особливості авторської пісні. Видатні виконавці авторської пісні. | Прослухати А. Горчинський « Троянди на пероні»; В.Морозов « Армія світла», « Біла квітко». |
Дата | Тема | Завдання |
06.04 | Музика театру. Театральна музика та її жанри. Музика до театральних вистав. Опера. Оперета. Сучасні оперні театри. Відмінності класичних музично – театральних жанрів. | Прослухати І.Кальман. Арія « Карамболіна». |
13.04 | Мюзикл. Поняття « Мюзикл». Історія виникнення мюзиклу. Відмінності мюзиклу від класичних музично – театральних жанрів. | Прослухати О.Золотник «Тече вода з - під явора». |
20.04 | Телемюзикл. Поняття « Телемюзикл». Відмінності сучасних телемюзиклів від класичних музично – театральних жанрів. | Прослухати І.Шамо « Києве мій». |
27.04 | Історія рок – опери. Виникнення рок – опери, як театрального жанру. Зарубіжна рок – опера. Вітчизняна рок – опера. | Прослухати епілог « Аллилуйя» з рок – опери « Юнона і Авось». |
Дата | Тема | Завдання |
04.05 | Музика з телеекрану. Музика кінофільмів, телесеріалів та мультфільмів. Особливості жанру. Пісні про війну. | Прослухати Н. Май « Спасибі вам фронтовики». |
11.05 | Електронна музика та її інструменти. Електронні інструменти та їх відмінність від звичайних. Особливості електронної музики. | Прослухати Н. Май « Спасибі вам фронтовики». |
18.05 | Сучасна танцювальна музика. Особливості музичної культури хіп – хопу. Танцювальна музика нового часу. | Прослухати М. Мозговий « Край, мій рідний край». |
25.05 | Жанри та напрями електронної музики. Відомі виконавці електронної музики. | Прослухати М. Мозговий « Край, мій рідний край». |
01.06 | Музичне мистецтво: діалог традицій і новаторства. Підсумковий урок. Підведення підсумків навчального року. | Повторення вивчених пісень. |
Фізична культура
Учитель: Михайленко Оксана Віталіївна
Дата | Тема | Завдання |
17.03 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Акробатичні вправи та комбінації. Нахил тулуба в перед з положення сидячи. | Рухливі ігри. |
17.03 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Акробатичні вправи та комбінації. Нахил тулуба в перед з положення сидячи. | Рухливі ігри. |
18.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Акробатичні вправи та комбінації. Піднімання тулуба сидячи за 30с. Вправи у стані рівноваги. | Рухливі ігри. |
24.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Акробатичні вправи та комбінації. Піднімання тулуба сидячи за 30с. Вправи у стані рівноваги. | Рухливі ігри . |
24.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Акробатичні вправи та комбінації. Піднімання тулуба сидячи за 30с. Вправи у стані рівноваги. | Рухливі ігри. |
25.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Футбол. Вкидання м’яча. Ведення внутрішньою частиною підйому. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Навчальні тренування ігри у футбол. | Рухливі ігри. |
31.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення внутрішньою частиною підйому. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Навчальні тренування ігри у футбол. | Рухливі ігри. |
31.03 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення внутрішньою частиною підйому. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. Навчальні тренування ігри у футбол. | Рухливі ігри. |
Дата | Тема | Завдання |
01.04 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Вкидання м’яча. Ведення внутрішньою частиною підйому. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи. | Рухливі ігри. |
07.04 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Зупинка м’яча внутрішньою стороною стопи, підошвою. Удари на точність. | Рухливі ігри. |
07.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Навчальні тренування гри у футбол. | Рухливі ігри. |
08.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення м’яча. Тренування орієнтовного навчального нормативу. | Рухливі ігри . |
14.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Ведення м’яча. Удари по м’ячу. Зупинка м’яча. | Рухливі ігри. |
14.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Елементи футболу: удари, ведення, зупинки. 4 спроби ведення м’яча одним із вивчених способів на швидкості – тренування. | Рухливі ігри. |
21.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Навчальні тренування гри. | Рухливі ігри. |
21.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Елементи футболу: удари, ведення, зупинки. 4 спроби ведення м’яча одним із вивчених способів на швидкості – тренування. Навчальні тренування гри. | Рухливі ігри. |
22.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи. Біг на короткій дистанції. | Рухливі ігри. |
28.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Біг на 30 м попередня перевірка виконання контрольної вправи. | Рухливі ігри. Повторити раніше вивчені елементи гри у футбол. |
28.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи. Біг на короткій дистанції. Біг на 30 м попередня перевірка виконання контрольної вправи. | Рухливі ігри. Повторити раніше вивчені елементи гри у футбол. |
29.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи. Біг на короткій дистанції. Біг на 60 м. | Рухливі ігри. Повторити раніше вивчені елементи гри у футбол. |
Дата | Тема | Завдання |
05.05 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Спеціальні вправи. Біг на короткій дистанції. Біг на 30м – попередня перевірка виконання контрольної вправи. | Рухливі ігри. |
05.05 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Спеціальні вправи. Біг на короткій дистанції. Біг на 60м – попередня перевірка виконання контрольної вправи. | Рухливі ігри. |
06.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у довжину з місця. Повторити раніше вивчені елементи гри у футбол. | Рухливі ігри. |
12.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у довжину з місця попередня перевірка виконання контрольної вправи. | Рухливі ігри . |
12.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у довжину з місця – тренування. | Рухливі ігри. |
13.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у довжину з місця – залік. | Рухливі ігри. |
19.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у довжину з розбігу способом " зігнувши ноги». | Рухливі ігри. |
19.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у довжину з розбігу способом " зігнувши ноги» - тренування. | Рухливі ігри. |
20.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи стрибуна. Стрибок у довжину з розбігу способом " зігнувши ноги» - залік. | Рухливі ігри. |
26.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи метальника. Метання м’яча на дальність. Біг на витривалість 1000м ( дівч.) та 1500м ( хлоп.). | Рухливі ігри. |
26.04 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи метальника. Метання м’яча на дальність. Біг на витривалість 1000м ( дівч.) та 1500м ( хлоп.). | Рухливі ігри. |
27.05 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи метальника. Метання м’яча на дальність з місця та з розбігу. | Рухливі ігри. |
02.06 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Тренування контрольної вправи: біг на витривалість 1000м – тренування. | Рухливі ігри. |
02.06 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Тренування контрольної вправи: біг на витривалість 1000м – навчальний норматив. | Рухливі ігри. |
03.06 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні вправи бігуна. Тренування контрольної вправи: біг на витривалість 1000м – повторення. | Рухливі ігри. |
З А В Д А Н Н Я з німецької мови
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова, записати у словник; ** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання |
14.03 | Українські спортсмени | С.133*, в.2(с.133)*** |
15.03 | Українські спортсмени | С.136*, в.2(с.136)** |
18.03 | Німеччина. Ми охоче подорожуємо | С.143*, в.3(с.144)*** |
21.03 | Підготовка до подорожі | С.146*, в.2(с.146)** |
22.03 | Підготовка до подорожі | В.3(с.147)*** |
25.03 | Пакуємо валізу | С.149*, в.4(с.150)***, |
28.03 | Німеччина в Європі | С.151*, в.3(с.151)*** |
29.03 | Сусідні країни Німеччини | В.6(с.152)** |
01.04 | Німецькі федеральні землі | С.153*, в.1(в)(с.153)*** |
04.04 | Лист до подруги | В.4(с.145)*** |
05.04 | Міста Німеччини | С.156*, в.2(с.156)***, в.4с.157** |
08.04 | Столиця Німеччини | С.159*, в.4(с.159-160)*** |
Дата | Тема | Завдання |
11.04 | Адміністративний лад Німеччини | Повторити лексику с.143-159 |
12.04 | Історія Берліну | С.161*, в.4(с.161)*** |
15.04 | Історія Берліну | С.161*, в.4(с.161)** |
18.04 | Поїздка Берліном | С.163*,в.5(с.164-165)** |
19.04 | Визначні місця Берліну | С.166*, в.2(с.166)*** |
22.04 | Систематизація лексичного матеріалу | Виконати тестове завдання |
25.04 | Україна. Наша Батьківщина | С.172*, в.4(с.173)** |
26.04 | Визначні місця України | С.174*, в.3(с.175)*** |
29.04 | Прикладні мистецтва | В.4(с.174)** |
Дата | Тема | Завдання |
02.05 | Рекорди України | С.176*, в.1(с.176)*** |
03.05 | Майстри рідного краю | С.176*, в.3(с.176)** |
06.05 | Київ – наша столиця | С.178*, в.1(с.178)** |
07.05 | Історичні пам*ятки | С.178*,в.3(с.179)*** |
10.05 | Розповідь про Київ | Підготувати усну розповідь |
13.05 | Визначні місця Києва | С.181*, в.3(с.182)*** |
16.05 | Охорона історичних пам*яток | С.181*, в.4(с.183)** |
17.05 | Поїздка Києвом | С.184*, в.3(с.184)*** |
20.05 | Поїздка Києвом | Підготуватися до контролю письма |
23.05 | Контроль письма | Підготуватися до контролю читання |
24.05 | Контроль читання | Підготуватися до контролю аудіювання |
27.05 | Контроль аудіювання | Підготуватися до контролю говоріння |
30.05 | Контроль говоріння | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
31.05 | Систематизація лексичного та граматичного матеріалу | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
03.06 | Систематизація лексичного та граматичного матеріалу | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
06.06 | Урок узагальнюючого повторення | Повторити лексичний та граматичний матеріал |
07.06 | Підсумковий урок |
Коментарi