5 клас. Дистанційно з 31 січня 2022 року
Українська мова
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання | Додаткові ресурси |
31.01 | Чергування голосних звуків [и], [і ]після [ж],[ч],[ш],[шч], та [г], [к], [х] у коренях слів; звуків [е], [о] після [ж],[ч],[ ш] | Опрац.мат.підр., с.137 вик.впр.298; мат.підруч.с.134, впр.292 | Відеоуроки для 5 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; 5 кл; Орфографія, тема уроку |
02.02 | Чергування приголосних звуків [г], [к],[ х] – [ж], [ч], [ш] - [з’], [ ц’], [с’] | Опрац.мат.підр., с.140-141, вик.впр. 308 (ІІ ч), 309 | |
02.02 | Чергування приголосних звуків [г], [к],[ х] – [ж], [ч], [ш] - [з’], [ ц’], [с’] | Опрац.мат.підр., с.142, вик.впр.314, 316 | |
04.02 | Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності) | Опрац.мат.підр., с. 144, вик.впр. 321 | |
07.02 | Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я | Опрац.мат.підр., с.153 154, вик.впр.344, 349 | |
09.02 | Правила вживання знака м’якшення | Опрац.мат.підр., с.156 – 157, вик.впр.355,356 | |
09.02 | Правила вживання знака м’якшення | Опрац.мат.підр., с.159 – 160, вик впр.360, 364 | |
11.02 | Фонетичний розбір | Повт. фонет.розбір слова; розібрати слова: дзвінок, розбещення, м’яч |
Українська література
01.02 | О.Олесь. «Микита Кожум’яка» - драматичний твір на тему народної казки. Найнапруженіші епізоди у творі | Читати підр., с.157 -165 відп. на пит.( усно) с. 166-167. Виписати до зошита все виділене червоним с.158-159 | Відеоуроки для 5 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; 5 кл; література; Рубрика: Історичне минуле нашого народу. Олександр Олесь. Зірка Мензатюк |
03.02 | Зв’язок у драмі-казці історичного минулого з сучасністю | Читати підр., с. 167-171 відп. на пит, с.171, письмово дом.завд.1,с.171 | |
08.02 | Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі». Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями сучасної України. Фантастичне і реальне в ній. | Читати підруч.с.172 – 182, відп. на пит. після розділів (усно) | |
10.02 | Історичне минуле нашого народу в житті сучасної людини. Образи козаків та символіка козацької шаблі у творі. | Підгот. розповідь про козаків, їхній побут, вірування, прикмети |
Математика
Учитель: Малюжко Надія Володимирівна
Дата | Тема | Завдання |
31.01 | Контрольна робота № 6 | Повторити параграфи 21-23. Виконати завдання к.р. , розміщені в вайбер групі 5 кл |
01.02 | Аналіз к.р. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. | Опрацювати параграф 24.Виконати вправи №807, 827, 842 (письмово) |
02.02 | Додавання правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа. | Опрацювати параграф 25. Виконати вправи № 857, 866 (письмово). |
03.02 | Додавання правильного дробу до одиниці. Віднімання дробу від натурального числа. | Опрацювати параграф 25. Виконати вправи № 873, 877, (письмово). |
07.02 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 25. Виконати вправи № 872, 879 (письмово). |
08.02 | Додавання і віднімання мішаних чисел. | Опрацювати параграф 26. Виконати вправи № 891, 898 (письмово). |
09.02 | Додавання і віднімання мішаних чисел. | Повторити параграфи 26. Виконати вправи № 907, 910 (письмово). |
10.02 | Розв’язування вправ. | Повторити параграфи 24-26. Виконати вправи № 897, 911(письмово). |
Природознавство
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка |
39 | 03.02. 2022 | Рухи Землі . Пори року | Опрацювати пар. 24. Усно відповіді на питання на с. 86. | |
40 | 04.02 2022 | Грунт, його значення . Утворення грунту | Опрацювати пар. 27. Усно відповіді на питання на с. 98 | |
41 | 10.02. 2022 | Властивості грунту , догляд за грунтом | Опрацювати параграф 28. Викон. завд. на с.101(усно) | |
42 | 11.02. 2022 | Повітря. Властивості повітря | Опрацювати параграф 29. Викон. завд. на с.105(усно) |
Основи здоров’я
Дата | Тема | Завдання |
31.01 | Ефективне спілкування. Вплив поведінки на здоров’я . Переваги упевненої поведінки. | Опрацювати параграф17 Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9027078 або сайт на урок код доступу 9027078 до 23.00 час виконання 40 хв |
07.02 | Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини. | Опрацювати параграфи 18-19 |
Історія
Учитель: Свищ Ігор Петрович. ( 0957638686; 0980730103)
дата | № уроку | тема | завдання |
31.01 | 19 | Новітня Україна: на шляху до незалежності. | Прочитати пар.13-14 |
07.02 | 20 | Голодомор | Прочитати пар.15 |
Зарубіжна література
Вчитель Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Завдання |
02.02 | Елеанор Портер (1868–1920).«Полліанна». Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста. | Опрац. с.175-177,запис у зошит, читати « Полліанна» |
04.02 | Полліанна та її друзі. | Скласти план до образу Полліанни |
09.02 | Художні засоби розкриття образу Полліанни. | Дати письм.відповідь на пит.5, с.198 |
11.02 | Ідея радості життя й відкриття світу у творі. | Тестування |
Образотворче мистецтво
Вчитель Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Завдання |
04.02 | Вплив світла на колір. Флористика. | Пар.19, с.98, зробити кольорову замальовку квітки у вазі |
Обр.мист. | Повітряна перспектива. Настрій. | Пар.20, с.102, зробити замальовку квітки або гілочки на тлі вікна Пар.20, с.102, зробити замальовку квітки або гілочки на тлі вікна |
Інформатика
Учитель: Свищ Ігор Петрович. ( 0957638686; 0980730103)
дата | урок | тема | завдання |
03.02 | №19 | Інструктаж з БЖД. Сторінки документа та їх форматування. Підготовка документа до друку. | Опрацювати пар.3.7 |
10.02 | №20 | Інструктаж з БЖД. Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею. | Повторити с. 95-155. |
Фінансова грамотність
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка |
20 | 04.02. 2022 | Способи заощадження грошей родиною | Опрацювати с. 73-76 Матеріали з інтернету. | |
21 | 11.02 2022 | Види підприємницької діяльності | Опрацювати с. 77 - 80 . Матеріали з інтернету. | |
Музичне мистецтво
Учитель: Мусенко Світлана Василівна ( 0687184767)
Дата | Тема | Завдання |
02.02 | Такі різні та єдині. Характерні ознаки програмної та не програмної музики , порівняння. | Прослухати музичну композицію Гендель Сюїта « Музика води». Т. Альбіноні Концерт № 5 для струнних інструментів. |
09.02 | Інструментальне соло. Характерні ознаки інструментальної музики, сольна інструментальна музика. | Прослухати Ф. Шонен. Етюд № 2, Н. Паганіні, рондо із концерту № 2- уривок, соната для скрипки і гітари – уривок. |
Фізична культура
Учитель: Михайленко Оксана Віталіївна ( 0972265570)
Дата | Тема | Завдання |
31.01 | ТБ, ТМЗ, ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху та знизу . Гра в парах та колоні. | Рухливі ігри. Повторити передачу м’яча. |
01.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом та передача м’яча двома руками зверху та знизу . Гра в парах та колоні. Ігри. | Рухливі ігри. Повторити прийом м’яча. |
02.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом м’яча після подачі. Відпрацювання ударів по м’ячу в парах та від стіни. | Рухливі ігри . Повторити прийом м’яча. |
07.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Прийом м’яча після подачі. Вибір місця при прийомі так передачі. | Рухливі ігри. |
08.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Вибір місця під час прийому та передачі. Відпрацювання подач. Стрибкові вправи. | Рухливі ігри. Повторити стрибкові вправи. |
09.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Взаємодія гравців на майданчику. Гра в нападі та захисті. | Рухливі ігри. Повторити подачі. |
З А В Д А Н Н Я з німецької мови для опрацювання під час дистанційного навчання
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова, записати у словник;
** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання | Прим. |
31.01 | Національні свята в Україні та Німеччині | С.130*, в.1(с.130)**,в.2(с.130)*** | |
01.02 | Наші улюблені свята | В.4(с.162)*** | |
03.02 | Повторення | Повторити лексичний та граматичний матеріал с.111-130 | |
07.02 | Шкільне життя. Котра година? | С.135*, в.2(с.135)***,в.3(с.136)** | |
08.02 | Мій розпорядок дня | С.137*,в.3(с.138)** | |
10.02 | Розклад уроків | С.139*, в.3(с.139) |
Коментарi