9 клас. Дистанційно з 31 січня 2022 року
Українська мова
Дата | Тема уроку | Домашнє завдання | Додаткові ресурси |
02.02 | Безсполучникове складне речення: смислові відношення між частинами його. Особливості інтонування безсполучникових складних речень | Опрац.мат.підр., с.163-165, вик. впр. 291, 293 | Відеоуроки для 9 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua; 9 кл; українська мова Безсполучникове складне речення ( три відеоурока за темами занять) |
02.02 | РМ Складання діалогів-обговорень актуальної теми | Написати діалог з використ.безспол.скл.реч | |
08.02 | Кома і крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення | Опрац. мат.підруч.с.167, вик впр.295, 297 | |
08.02 | Двокрапка в безсполучниковому складному реченні | Опрац.мат.підр., с. 172 , вик.впр. 304, 307 |
Українська література
31.01 | Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Вплив творчості М.Гоголя на розвиток українського письменства | Вик письмово зав., запропоновані вчителем | Відеоуроки для 9 класу ; Всеукраїнська школа онлайн (ВШО); umity.in.ua;9 кл; література; Рубрика:Література українського романтизму; дидактичні матеріали |
02.02 | Контрольна робота. Творчість поетів-романтиків, М.Гоголя | Виконати контрольні завдання | |
07.02 | Т. Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження України | Опрац. мат підруч., с.218 - 223 | |
09.02 | Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів («Причинна», «Думи мої, думи мої…») | Чит. поетичні твори, зазначені в темі уроку, підгот. до аналізу |
АЛГЕБРА
Учитель: Малюжко Надія Володимирівна
Дата | Тема | Завдання |
31.01 | Розв’язування текстових задач за допомогою системи рівнянь. | Опрацювати параграф 2 (пункт 14). Виконати вправи № 14.19; 14.15 (письмово). |
02.02 | Розв’язування вправ. | Повторити параграф 2 (пункт 14). Виконати вправи № 14.16; 14.22 (письмово). |
07.02 | Розв’язування вправ. Підготовка до контрольної роботи. | Повторити параграф 2 (пункти 12- 14). Виконати вправи № 2, 5, 9, 14, 15 на ст.146-148 (письмово). |
09.02 | Контрольна робота з теми «Системи рівнянь з двома змінними» | Повторити параграф 2 (пункти 12- 14).Виконати завдання к.р., розміщенні в вайбер групі 9 кл. |
ГЕОМЕТРІЯ
Учитель: Малюжко Надія Володимирівна
Дата | Тема | Завдання |
01.02 | Координати вектора. | Опрацювати параграф 14 (п.14.3). Виконати вправи №467, 472 ( письмово). |
03.02 | Координати вектора. | Повторити параграф 14. Виконати вправи № 466, 475 (письмово). |
08.02 | Додавання і віднімання векторів. | Опрацювати параграф 15. Виконати вправи № 492, 495 ( письмово). |
10.02 | Додавання і віднімання векторів. | Повторити параграф 15. Виконати вправи № 502, 504 ( письмово). |
Основи здоров'я
07.02 | Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру. | Опрацювати параграф 20 Пройти тестування за посиланням на сайті на урок https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2651536 або сайт на урок код доступу 2651536 до 22 години час виконання 10 хв |
Хімія
08.02 | Розв’язування розрахункових задач «Обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями» | Повторити параграф 26 передивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3gZx-m5baFU Виконати вправи Задача №1 Обчислити об’єм водню,що може приєднати 5,6л ацетилену внаслідок повного його гідрування. Визначте об’єм продукту реакції. Задача №2 Спалили 4л бутану (н.у.). Який об’єм кисню знадобився для цього? Задача №3Який об’єм карбон (ІV) оксиду утвориться під час спалювання 15 м3етилену? |
09.02 | Поняття про полімери. | Опрацювати параграф 28 передивитися відео Пройти тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7685034 або сайт на урок код доступу7685034 до 23 години час виконання 16 хв |
Біологія
07.02 | Форми мінливості: комбінативна, модифікаційна, мутаційна | Опрацювати параграф 35 Передивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=h_8ZAR4JHbU |
08.02 | Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій | Опрацювати параграф 36 Передивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vhMpUzASNYY зробити конспект пройти тестування за посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9758378 до 23 години 15 хв |
Креслення
Дата | Тема | Завдання | Додаткові ресурси |
03.02.2022 | Складні розрізи. Ламані розрізи. | Зобразити ламаний розріз та позначити його. | |
10.02.2022 | Визначення необхідної і достатньої кількості зображень на кресленнях. | Накреслити деталь за її наочним з необхідною кількістю зображень. |
Інформатика
Дата | Тема | Завдання | Додаткові ресурси |
03.02.2022 | Запит на вибірку даних. | Виконайте завдання: Код доступу 7710524, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/iVEm5iGhrs0 |
04.02.2022 | Інструктаж з БЖД. Робота з базою даних. Практична робота №7. | Виконайте завдання: Код доступу 1247434, відкривши посилання join.naurok.ua | Перегляньте відео: https://youtu.be/EvAnEXNq2Q8 |
10.02.2022 | Виконання індивідуальних і групових проектів. | ||
11.02.2022 | Виконання індивідуальних і групових проектів. |
Географія
Вчителька : І. В. Труш
№ | Дата | Зміст уроку | Домашнє завдання | Примітка |
36 | 02.02. 2022 | Народні промисли в Україні. Дослідження 2 . Малі і середні міста України – центри виробництва одягу | Опрацювати с. 175. ВШО України . Матеріали інтернету. | |
37 | 09.02 2022 | Виробництво харчових продуктів, напоїв. Дослідження 3 . Українські та імпортні продукти в споживчому кошику моєї родини . | Опрацювати пар. 32. Написати есе. Тема. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику моєї родини. (Надіслати). |
Фізика
Учитель: Свищ Ігор Петрович. ( 0957638686; 0980730103)
дата | клас | тема | завдання |
31.01 | №56 | Термоядерні реакції. Енергія Сонця і зір. | Опрацювати пар.31 |
03.02 | №57 | Розв’язування задач. | Опрацювати пар. 31 |
04.02 | №58 | Контрольна робота № 4 « Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики». | Повторити пар. 23-31 |
07.02 | №59 | Аналіз контрольної роботи. Захист учнівських проектів « Розвиток атомної енергетики України». | Повторити пар. 23-31 |
10.02 | №60 | Рівноприскорений прямолінійний рухю прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху. Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. | Опрацювати пар. 32 |
11.02 | №61 | Розв’язування задач. | Опрацювати пар. 32 |
Всесвітня історія
Учитель: Свищ Ігор Петрович. ( 0957638686; 0980730103)
дата | клас | тема | завдання |
31.01 | №19 | Франко-пруська війна. Третя республіка у Франції. Жорж Клемансо. | Прочитати пар.16 |
03.02 | №20 | Німецька імперія. Канцлерство Отто фон Бісмарка. Перехід Німеччини до « світової політики». | Прочитати пар17 |
04.02 | №21 | Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. | Прочитати пар.18. |
07.02. | №22 | Економічне піднесення США | Прочитати пар.20 |
10.02 | №23 | « Великі реформи» в Росії. Зовнішня і колоніальна політика. Революція 1905-1907рр. столипінські реформи. | Прочитати пар21 |
11.02 | №24 | Айстро-Угорщина—дуалістична монархія. | Прочитати пар22 |
Правознавство
Учитель: Свищ Ігор Петрович. ( 0957638686; 0980730103)
дата | клас | тема | завдання |
04.02 | №20 | Практичне заняття « Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу і операцій з кредитною карткою» | Прочитати пар.16 |
11.02. | №21 | Сімя. Шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і дітей. Державні органи з охорони прав дітей. | Повторити пар. 17-18 |
Зарубіжна література
Вчитель Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Завдання |
01.02 | Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Петербурзький етап життя і творчості письменника. «Ревізор». Творча історія п’єси. | Опрац. с.118-122, запис у зошит |
04.02 | Образи чиновників. Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси. | Читати п’єсу « Ревізор», дивитись екранізацію |
08.02 | «Шинель». Цикл петербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель». Особливості сюжету й композиції. | Читати с.122-127, Читати «Шинель» |
11.02 | Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці (як чужого й ворожого для людини простору). | Читати с.128-132 |
Мистецтво
Вчитель Дзина Т.Г.
Дата | Тема уроку | Завдання |
02.02 | Жанри і стилі кіно | Пар.19-20, завд.на с.211-212 |
09.02 | Професії та школи у кінематографі | Пар.21-22,завд. С.212 |
Фізична культура
Учитель: Михайленко Оксана Віталіївна ( 0972265570)
Дата | Тема | Завдання |
01.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Рухливі ігри « Біг з перешкодами», « Естафетна паличка», « Провести м’яч по прямій». | Рухливі ігри. |
03.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Рухливі ігри « Потяг», « Біг крізь обруч». | Рухливі ігри. |
03.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Значення рухливих і народних ігор, забав, естафет для розвитку учнів. | Ігрові комбінації. |
08.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Рухливі ігри « Біг з перешкодами». | Рухливі ігри. |
10.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Спеціальні бігові вправи . Організовуючі вправи: повороти на місці, перешикування з однієї шеренги у дві, у коло, і навпаки, різними способами. | Рухливі ігри. |
10.02 | ТБ,ТМЗ,ЗФП. Стрибкові вправи: стрибки зі скакалкою, у довжину, з місця. Рухливі ігри та естафети. | Рухливі ігри. |
З А В Д А Н Н Я з німецької мови для опрацювання під час дистанційного навчання
Умовні позначки!!!
* - вивчити слова, записати у словник;
** - виконати вправу письмово; *** - виконати вправу усно.
Дата | Тема | Завдання | Прим. |
31.01 | Негативний вплив технічного прогресу | С.125*, в.3(с.125-126)*** | |
02.02 | Молоді винахідники | С.127*, в.4(с.128)*** | |
04.02 | Найважливіші відкриття українських винахідників | В.4(с.130)*** | |
07.02 | Повторення | Повторити лексичний та граматичний матеріал с.107-127 | |
09.02 | Німецькомовні країни. Географічне положення Німеччини | С.132*, в.3(с.133)***, в.5(с.134)** | |
11.02 | Країна і її люди | С.136*, в.4(с.137)***, в.5(с.138)** |
Коментарi